پیروزی لسترسیتی در زمین کریستال پالاس
لسترسیتی با برتری در زمین کریستال پالاس یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک تر شد. چلسی در ادامه نتایج بد خود در خانه برابر وستهام به تساوی 2 بر 2 رسید.

در ادامه رقابت های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده لسترسیتی(Leicester City) تیم صدرنشین و شگفتی ساز این فصل جزیره در 'سلهرست پارک' به دیدار کریستال پالاس(Crystal Palace) رفت و توانست با یک گل حریف خود را شکست دهد تا نشان دهد عزم جدی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. ریاض محرز(Riyad Mahrez) الجزایری موفق شد برای تیمش در این دیدار هم گلزنی کند تا بار دیگر ثابت کند یکی از بهترین های این فصل انگلیس بوده است.

لسترسیتی با برتری در این دیدار در فاصله 8 هفته تا پایان لیگ برتر همچنان با 5 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفته است. همچنین در دیگر دیدار برگزار شده چلسی(Chelsea) در خانه به دیدار وستهام(West Ham) رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. در نیمه نخست لانزینی(Manuel Lanzini) به زیبایی تیمش وستهام را پیش انداخت تا بار دیگر عدم توانایی کورتوا(Thibaut Courtois) در این فصل ثابت شود.

در اواخر نیمه نخست فابرگاس(Cesc Fàbregas) توانست روی یک کاشته تیمش را به بازی برگرداند. در نیمه نخست در حالی که چلسی جلو کشیده بود اندی کارول(Andy Carroll) مانند دیدار رفت برای تیمش گلزنی کرد ولی در دقیقه 89 خطای پنالتی به سود چلسی باعث شد تا بار دیگر فابرگاس برای تیمش گلزنی کند و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. تساوی که به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد.

نورویچ(Norwich City) در خانه به دیدار وست برومویچ(West Bromwich Albion) رفت و با یک گل به برتری رسید. استوک سیتی(استوک سیتی) نیز در خانه به دیدار واتفورد(Watford) رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir