رئال مادرید به یک امتیازی صدر رسید
تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی BBC توانست ختافه را با 5 گل شکست دهد و موقتاً اختلافش را با بارسلونای صدرنشین به یک امتیاز برساند.

از هفته 33 رقابت‌های لالیگا، دو تیم همشهری رئال مادرید(Real Madrid) و ختافه(Getafe) در ورزشگاه آلفونسو پرز به مصاف هم رفتند که شاگردان زیدان(Zinedine Zidane) با کسب یک پیروزی دیگر موقتاً خود را به یک امتیازی صدر جدول رساند. در این دیدار تقریباً تمام بازیکنان هجومی رئال یک بار گلزنی کردند و اگر بدشانسی رونالدو(Cristiano Ronaldo) نبود، او در این دیدار هم هت‌تریک می‌کرد.

رئال مادرید در این دیدار موفق شد با 5 گل ختافه را از پیش روی بردارد و البته یک بار هم دروازه خودی را باز شده دید. اولین گل بازی را کریم بنزما(Karim Benzema) در دقیقه 29 وارد دروازه حریف کرد. بنزما بیش از هر بازیکن دیگری در لالیگا موفق شده برای تیمش گل اول را به ثمر برساند. او تاکنون 10 بار گل اول رئال را وارد دروازه حریفان کرده است. در ادامه ضربه کریستیانو رونالدو دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد و نتوانست گل دو خود را ثبت کند.

در دقیقه 40 رئال مادرید روی ضدحمله‌ای عالی به گل دوم رسید و این‌بار ایسکو(Isco) موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و به این ترتیب نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر رئال به پایان برسد. در ادامه نوبت به گرت بیل(Gareth Bale) رسید تا نامش را در این دیدار در لیست گلزنان ثبت کند. رئال مادرید پیروزی خود را مسجل کرده بود و ختافه به سقوط نزدیک‌تر می‌شد.

در ادامه این ختافه بود که یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا اندکی به بازی امیدوار شود ولی در ادامه دو گل از خامس رودریگس(James Rodríguez) و کریستیانو رونالدو باعث شد تا این دیدار با برتری 5 بر یک ختافه به پایان برسد و کریستیانو رونالدو نیز همچنان جایگاه خود را در صدر جدول گلزنان لالیگا قطعی کند و آماده دریافت پنجمین توپ طلا شود. در نهایت رئال مادرید با این پیروزی موقتاً خود را به یک امتیازی بارسلونای(Barcelona) صدرنشین رساند و همچنان امید به قهرمانی دارد ختافه اما در امتیاز 28 باقی ماند و در قعر جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا قرار گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir