رویای قهرمانی لسترسیتی رنگ واقعیت گرفت
لسترسیتی توانست برابر سوانزی به برتری برسد و کریستال پالاس نیز با برتری برابر واتفورد حریف منچستریونایتد در فینال جام حذفی شد.

در ادامه بازی های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس لسترسیتی(Leicester City) در خانه میزبان سوانزی(Swansea City) بود که در پایان با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید. در این دیدار جیمی واردی(Jamie Vardy) برترین گلزن فصل گرگ های فوتبال جزیره غایب بود و هنوز معلوم نیست که در بازی بعدی تیمش را همراهی می کند یا خیر. اختلاف 5 امتیازی با تاتنهام، 4 هفته مانده به پایان رقابت ها و رویایی که کم کم رنگ واقعیت به خود می گرفت. شاگردان کلودیو رانیری(Claudio Ranieri) برد خوبی را در این دیدار کسب کردند.

ریاض محرز(Riyad Mahrez) در دقیقه 10 تیمش را پیش انداخت و در ادامه نوبت به لئوناردو یولوئا(Leonardo Ulloa) آرزانتینی رسید تا یک بار در نیمه نخست و یک گل در دقیقه 60 برای تیمش گلزنی کند. شاگردان رانیری در فاز دفاعی عرصه را بر حریف تنگ کرده بودند و سوانزی به ندرت صاحب موقعیت می شد. پس از گل چه‍ارم بود که تماشاگران لسترسیتی سرود سر دادند و پیشاپیش قهرمانی تثبیت نشده خود را جشن گرفتند. مارک آلبراگتون(Marc Albrighton) زننده گل چهارم برای تیمش بود. لسترسیتی با کسب 76 امتیاز یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ نزدیکتر شود. سوانزی نیز با 40 امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند.

همچنین در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، کریستال پالاس(Crystal Palace) با پیروزی 2-1 مقابل واتفورد(Watford) در ورزشگاه ومبلی، موفق شد به فینال رقابت های جام حذفی انگلیس راه یابد. این تیم با گل های یانیک بولاسی(Yannick Bolasie) و کانر ویکام(Connor Wickham) راهی فینال شدند و باید با منچستریونایتد(Manchester United) دیدار کنند.

یونایتد نیز در بازی دیگر موفق شد اورتون(Everton) را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد. به این ترتیب منچستریونایتد و کریستال پالاس در ویمبلی برابر هم به میدان خواهند رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir