بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس انتخاب شد
ستاره الجزایری لسترسیتی که سهم بسزایی در صدرنشینی تیمش در رقابت های لیگ جزیره داشته است، به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

انجمن بازیکنان حرفه ای لیگ برتر انگلیس بهترین بازیکن فصل جاری را انتخاب کرد و این ریاض محرز(Riyad Mahrez) الجزایری بود که بالاترین رای را به خود اختصاص داد تا به عنوان نخستین بازیکن آفریقایی بتواند عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ جزیره را کسب کند.

محرز بازیکن لسترسیتی(Leicester City) است و در فصل جاری عملکرد درخشانی در این تیم داشت. او تاکنون 17 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل هم داده است تا نشان دهد که یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان فصل بوده است.

این بازیکن الجزایری با پشت سر گذاشتن بازیکنانی مانند جیمی واردی(Jamie Vardy) و هری کین(Harry Kane) که در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارند، چنین جایزه ای را بدست آورد. محرز نخستین فصل حضور خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس را تجربه می کند. او اکنون مشتریان زیادی پیدا کرده است و به احتمال خیلی زیاد در پایان فصل از لستر جدا می شود و به تیم بزرگ تری خواهد رفت.

فصل قبل جایزه بهترین بازیکن به ادن هازارد(Eden Hazard)، ستاره بلژیکی چلسی(Chelsea) رسید که بهترین بازی‌ها را برای این تیم به نمایش گذاشت و سهم بسزایی در قهرمانی آبی پوشان لندنی داشت اما او در فصل جاری با افت بسیار محسوسی مواجه شد و از بدترین بازیکنان فصل بود.

جایزه بهترین بازیکن فصل هر ساله توسط بازیکنان شاغل در لیگ جزیره انتخاب می شود. این جایزه در سال های 2012، 2013، 2014 به ترتیب به روبین فان پرسی(Robin van Persie)، گرت بیل(Gareth Bale) و لوئیس سوارس(Luis Suárez) رسید و فصل قبل هم هازارد این جایزه را به خود اختصاص داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir