پیروزی آرسنال در لیگ برتر انگلیس
تیم‌های آرسنال و وستهام حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند و منتظر نتیجه نگرفتن یونایتد در بازی با لستر شدند.

در ادامه رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر شنبه شب نیوکاسل(Newcastle United) در خانه میزبان کریستال پالاس(Crystal Palace) بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این بازی را اندروز تونسند(Andros Townsend) در دقیقه 58 به ثمر رساند. نیوکاسل با این پیروزی 33 امتیازی شد و بالاتر از نورویچ(Norwich City) و ساندرلند(Sunderland) در جایگاه هفدهم جدول قرار گرفت تا بنیتس(Rafael Benítez) به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود.

در چهارچوب رقابت‌های لیگ جزیره، وستهام(West Ham United) میهمان وست بروم(West Bromwich Albion) بود و توانست 3-0 پیروز شود. در این دیدار چیکو کویاته(Cheikhou Kouyaté) و مارک نوبل(Mark Noble) دو بار برای وستهام گلزنی کردند تا این تیم موقتا بالاتر از منچستریونایتد در رده پنجم قرار گیرد. در پی این پیروزی، شاگردان بیلیچ(Slaven Bilić) هم اکنون 10 بازی است که شکست نخورده‌اند و با تفاضل گل بهتر نسبت به یونایتد، در رده پنجم قرار دارند.

آرسنال(Arsenal) در خانه در دیداری پرحاشیه توانست با یک گل نورویچ را از پیش روی بردارد. در این دیدار که در آن هواداران تیم میزبان خواستار استعفا و برکناری آرسن ونگر(Arsène Wenger) شدند، دنی ولبک(Danny Welbeck) برای تیم لندنی گلزنی کرد تا هر 3 امتیاز این دیدار به تیم ونگر برسد و حضور این تیم در لیگ قهرمانان تا حد زیادی قطعی شود. در جریان بازی آرسنال و نوریچ که با استقبال خوبی هم از جانب هواداران آرسنال روبرو نشده بود، بخشی از ورزشگاه خواستار اخراج آرسن ونگر شده‌اند و به وی یادآور شدند که وقت رفتن فرا رسیده است. باید ببینیم واکنش ونگر به این اعتراضات چه خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir