پیروزی خانگی یوونتوس برابر کارپی
یوونتوس در هفته سی و ششم رقابت‌های سری A موفق شد با دو گل کارپی را شکست دهد تا این تیم در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار گیرد.

هفته سی و ششم رقابت‌های سری A عصر یکشنبه 12 اردیبهشت ماه با برگزاری یک دیدار در شهر تورین ادامه یافت که در آن یوونتوس(Juventus) که هفته پیش قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها قطعی شد در خانه به دیدار تیم کارپی(Carpi) رفت و در نهایت با دو گل به برتری رسید.

شکست دوشنبه هفته قبل ناپولی(Napoli) برابر رم(Roma) باعث شد تا یوونتوس بار دیگر قهرمان سری A شود به همین خاطر آنها با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به میدان آمدند و در نهایت موفق شدند با دو گل حریف خود را شکست دهند.

هرنانس(Hernanes) در اواخر نیمه نخست موفق شد گل اول بازی را برای راه‌راه پوشان شهر تورین به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سیمونه زازا(Simone Zaza) در دقیقه 80 گل دوم بازی را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری دو بر صفر یوونتوس برابر کارپی به پایان برسد تا قهرمان لیگ ایتالیا این هفته را نیز پیروز به پایان برساند. یوونتوس باید هفته دیگر در فینال جام حذفی ایتالیا برابر میلان(Milan) به میدان برود. این تیم امیدوار است که بتواند هر دو جام داخلی کشور ایتالیا را همچون سال گذشته به دست آورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir