شکست اینتر در خانه لاتزیو
با شکست اینتر و توقف میلان، رقابت‌های این هفته فوتبال ایتالیا ادامه یافت تا تیره‌روزی‌های دو تیم شهر میلان ادامه داشته باشد.

هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا روز گذشته با برگزاری دیدار میلان(Milan) و فروزینونه(Frosinone) در سن‌سیرو پیگیری شد و روسونری موفق شد به لطف گل دیرهنگام به تساوی برسد. در این دیدار ماریو بالوتلی(Mario Balotelli) یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد ولی در نهایت پنالتی دقیقه آخر جرمی منز(Jérémy Ménez) باعث شد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند و به این ترتیب رده ششم جدول نیز برای میلان از دست برود.

همچنین پالرمو(Palermo) با دو گل سمپدوریا(Sampdoria) را با شکست روبه‌رو ساخت و دیدار امپولی(Empoli) و بولونیا(Bologna) نیز بدون گل به پایان رسید. در یکی دیگر از دیدارهای این هفته، اینتر(Inter Milan) در خانه لاتزیو(Lazio) به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا ناکامی تیم‌های میلانی ادامه یابد.

در این دیدار میروسلاو کلوزه(Miroslav Klose) کهنه کار و آنتونیو کاندروا(Antonio Candreva) برای میزبان گلزنی کردند ضمن اینکه موریلو(Jeison Murillo) از اینتر در نیمه دوم از زمین اخراج شد تا این تیم 10 نفره و با یک بازیکن کمتر بازی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir