بارسلونا قهرمان جام حذفی اسپانیا شد
بارسلونا با برتری 2 بر صفر برابر سویا در وقت های اضافه برای بیست و هشتمین بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شد.

در فینال جام حذفی اسپانیا دو تیم بارسلونا(Barcelona) و سویا(Sevilla) برابر هم به میدان رفتند. این دیدار در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار شد. بازی دو تیم سریع دنبال شد و در حالی که در دقیقه 35 در یکی از حمله ها بازیکنان سویا پیشی گرفته بودند، ماسکرانو(Javier Mascherano) مهاجم حریف را سرنگون کرد تا در دقیقه 35 از زمین مسابقه اخراج شود و کارت قرمز مستقیم داور را ببیند.

در ادامه بازیکنان سویا نتوانستند از برتری عددی خود استفاده کنند. حتی مصدومیت سوارس(Luis Suárez) و تعویض او نیز راه چاره نشد تا اینکه دقیقه 90 سویا نیز به دلیل دو اخطاره شدن اور بانگا(Éver Banega) یک بازیکن خود را از دست داد تا تعداد بازیکنان دو تیم برابر شود و بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در دقیقه 107 وقت های اضافه پاس هوشمندانه مسی(Lionel Messi) به جوردی آلبا(Jordi Alba) رسید تا این بازیکن دروازه سویا را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. در اواخر مسابقه بازیکنان سویا با داور مسابقه درگیر شدند و معتقد بودند داور بیش از حد به نفع بارسلونا سوت می زند که همین باعث شد داور یکی از بازیکنان سویا را با کارت قرمز جریمه کند و سویا 9 نفره شود و در ادامه نیمار(Neymar) توانست در آخرین ثانیه ها گل دوم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر بارسلونا به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir