ماریو گومس به وولفسبورگ پیوست
ماریو گومس مهاجم تیم ملی آلمان رسما به وولفسبورگ در بوندسلیگا پیوست.

ماریو گومس(Mario Gómez) مهاجم تیم ملی آلمان که در یورو 2016 نیز برای تیم ملی کشورش به میدان رفت در نهایت به عضویت سبزپوشان وولفسبورگ(Wolfsburg) درآمد. گومس که طی 236 بازی در بوندس لیگا، 138 گل به ثمر رسانده است، به وولفسبورگ ملحق شد.

گومس که اخیرا در لیگ ترکیه و بشیکتاش ترکیه(Beşiktaş) توپ زد، پیش از این در فیورنتینا(Fiorentina) در لیگ ایتالیا نیز بازی کرده بود. این مهاجم 31 ساله گلزن در سال 2013 از بایرن مونیخ(Bayern Munich) راهی فیورنتینا شد و در ادامه به صورت قرضی در بشیکتاش توپ زد تا اینکه در نهایت تصمیم گرفت بار دیگر به بوندسلیگا بازگردد و این بار پیراهن وولفسبورگ را به تن کرد.

'کلاوس آلوس' مدیر ورزشی باشگاه وولفسبورگ با خوشحالی از به خدمت گرفتن این بازیکن گفت: در زمستان نیز برای به خدمت گرفتن گومس اقدام کردیم که موفق نبودیم و در نهایت خیلی خوشحال هستیم که این بازیکن را جذب کردیم. او یک بازیکن بین المللی است که قطعا علاوه بر کیفیت بالای بازی که دارد، می تواند از نظر تجربه تیمی نیز به تیم ما کمک کند. 

دیتر هکینگ(Dieter Hecking) سرمربی وولفسبورگ نیز درباره جذب این بازیکن گفت: از نظر من گومس بهترین مهاجم فوتبال آلمان است و آمار او به خوبی گواه این مسئله است. او شم بالای گلزنی دارد و در محوطه جریمه مهاجم بسیار خطرناکی است و خیلی خوشحال هستیم که او را در تیم داریم.

همچنین ماریو گومس نیز ابراز امیدواری کرد بتواند همراه تیم جدید خود موفق باشد و در سطح بین‌المللی حضور داشته باشد و نتایج خوبی کسب کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir