شکست لیورپول و پیروزی چلسی در لیگ برتر انگلیس
با شکست غیرمنتظره لیورپول برابر برنلی و پیروزی چلسی در خانه واتفورد هفته دوم لیگ برتر ادامه یافت.

هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده لیورپول(Liverpool) که بعد از پیروزی هفته نخست برابر آرسنال(Arsenal) روحیه گرفته بود، به دیدار برنلی(Burnley) رفت و با دو گل در خانه این تیم شکست خورد. شکستی که کاملا غیرمنتظره بود و باعث ثبت اولین شکست فصل لک لک ها در این فصل شد.

در این دیدار سام وکس(Sam Vokes) در دقیقه ۲ و اندری گری(Andre Gray) در دقیقه ۳۷ در همان نیمه نخست کار لیورپول را یکسره کردند و این دیدار با برتری دو بر صفر برنلی به پایان رسید.

در دیگر دیدار چلسی(Chelsea) در زمین واتفورد(Watford) صاحب برد سختی شد. شاگردان آنتونیو کونته(Antonio Conte) موفق شدند در دقایق پایانی بازی، شکست در خانه واتفورد را با پیروزی عوض کنند. در این دیدار ابتدا واتفورد میزبان با ضربه کاپو(Étienne Capoue) در نیمه دوم دروازه چلسی را باز کرد ولی در ادامه چند تعویض از آنتونیو کونته باعث شد تا ورق بازی برگردد.

میچی باتشوایی(Michy Batshuayi) خرید جدید این تیم در دقیقه ۸۱ گل اول چلسی را ثبت کرد و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم دیگو کاستا(Diego Costa) در اواخر بازی برای تیمش گل سه امتیازی به ثمر رساند. این بازیکن اسپانیایی که در بازی قبل هم توانسته بود در اواخر بازی گلزنی کند، این بار در دقیقه ۸ گل دوم را وارد دروازه واتفورد کرد.

همچنین تاتنهام(Tottenham Hotspur) تیم سوم فصل قبل لیگ برتر در دقیقه ۸۳ با گلزنی ویکتور وانیاما(Victor Wanyama) توانست از سد کریستال پالاس(Crystal Palace) بگذرد و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند. در دیگر دیدارها هال سیتی(Hull City) با دو گل سوانزی(Swansea City) را شکست داد و اورتون(Everton) با نتیجه ۲ بر یک از سد وست برومویچ(West Bromwich Albion) گذشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir