آغاز بوندسلیگا با برد بایرن مونیخ
فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با برتری 6 بر صفر بایرن مونیخ برابر وردربرمن شروع شد.

فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با برگزاری یک دیدار شروع شد که در آن بایرن مونیخ(Bayern Munich) برابر وردربرمن(Werder Bremen) دیدار کرد که این دیدار با برتری 6 بر صفر بایرنی‌ها به پایان رسید تا این برد نیز نوید این را بدهد که این فصل نیز با اقتدار بایرن مونیخ همراه خواهد بود.

تنها 9 دقیقه از زمان بازی نگذشته بود که آلونسو(Xabi Alonso) به زیبایی دروازه وردربرمن را گشود تا زننده نخستین گل فصل این رقابت‌ها باشد. در دقیقه 13 بازی روبرت لواندوفسکی(Robert Lewandowski) مهاجم لهستانی و بهترین گلزن فصل قبل این رقابت‌ها توانست دروازه وردربرمن را باز کند. به این ترتیب نیمه نخست با برتری 2 گله بایرن مونیخ به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم بایرن مونیخ خیلی زود با ضربه لواندوفسکی در دقیقه 46 توانست به گل برسد و دروازه وردربرمن برای بار سوم نیز باز شد. در دقیقه 66 فیلیپ لام(Philipp Lahm) بعد از عبور از یک بازیکن به زیبایی دروازه وردربرمن را برای بار چهارم گشود.

در جشنواره گل بایرن مونیخ این بار نوبت به فرانک ریبری(Franck Ribéry) رسید تا دروازه وردربرمن را باز کند و اختتامیه این بازی پرگل نیز به دست لواندوفسکی صورت گرفت که توانست هت‌تریک خود را کامل کند و برای بار ششم دروازه وردربرمن را باز کند تا کارلو آنچلوتی(Carlo Ancelotti) سرمربی جدید و ایتالیایی بایرن مونیخ با یک برد پرگل در بوندسلیگا حسابی برای مدعیان از جمله دورتموند(Borussia Dortmund) خط و نشان بکشد.

سایر بازی‌های این هفته شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir