برد دورتموند در آغاز بوندسلیگا
بروسیا دورتموند گام اول را در رقابت های بوندسلیگا محکم برداشت و توانست از سد ماینتس عبور کند.

در ادامه هفته نخست لیگ آلمان موسوم به بوندسلیگا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها تیم های بروسیا دورتموند(Borussia Dortmund) و ماینتس(Mainz 05) در روز دوم از هفته اول بوندس‌لیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک زردها به پایان رسید.

پیره امریک اوبامیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang) در دقیقه 17 اولین گل بازی را با ضربه سر وارد دروازه تیم مهمان کرد. در ادامه در دقیقه 88 او دوباره دروازه حریف را باز کرد تا نشان دهد درخشش او در فصل قبل اتفاقی نبوده است و امسال نیز این مهاجم گابنی حرف اول را در وست فالن خواهد زد. در نهایت موتو(Yoshinori Muto) موفق شد در دقیقه 93 یکی از گل های خورده را پاسخ دهد و این دیدار با برتری 2 بر یک دورتموند به پایان برسد.

کلن(FC Köln) در خانه با دو گل از سد دارمشتات(Darmstadt 98) گذشت. همچنین وولفسبورگ(Wolfsburg) دیگر تیم خوب امسال که خریدهای خوبی داشته است و می توان از این تیم نیز به عنوان یکی دیگر از تیم های مدعی نام برد توانست در هفته نخست با دو گل دیداوی(Daniel Didavi) و رودریگز(Ricardo Rodríguez) از سد آگزبورگ(Augsburg) بگذرد اما شالکه(Schalke 04) در هفته نخست در زمین فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) با تک گل الکساندر مه یر(Alexander Meier) شکست خورد و یک بر صفر بازنده شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir