اولین شکست میلان در هفته دوم لیگ ایتالیا
ناپولی در هفته دوم لیگ ایتالیا توانست اولین شکست را به تیم مونتلا تحمیل کند و با نتیجه 4 بر 2 میلان را شکست دهد.

در ادامه هفته دوم لیگ ایتالیا یک دیدار برگزار شد و دو تیم ناپولی(Napoli) و میلان(Milan) در شهر ناپل برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 4 بر 2 ناپولی به پایان رسید.

ابتدا این آرکادیوژ میلیک(Arkadiusz Milik) لهستانی خرید جدید ناپولی بود که دو بار در نیمه نخست برای تیمش گلزنی کرد و توانست دروازه میلان را باز کند ولی در ادامه و در نیمه دوم شاگردان مونتلا(Vincenzo Montella) در عرض پنج دقیقه توانستند بازی از دست رفته را به شرایط قبل برگردانند و دو بار دروازه ناپولی را باز کردند.

ام بایه نانگ(M'Baye Niang) در دقیقه 51 و سوسو(Suso) خرید جدید این تیم نیز در دقیقه 55 برای میلان گل زدند. در نهایت این پایان کار نبود و این بار کایخون(José Callejón) در دقیقه 74 بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد. تنها چند دقیقه بعد، بعد از اخراج 'کوکا' و 10 نفره شده میلان شرایط برای ناپولی بهتر از قبل شد و این تیم توانست بازی را کنترل کند.

میلان در دقیقه 88 'نیانک' را نیز از دست داد و این بازیکن با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. چند دقیقه به پایان بازی رومانولی(Alessio Romagnoli) به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شکست میلان سنگین تر شود. در نهایت این بازی با برتری 4 بر 2 ناپولی به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir