نتایج هفته دوم لیگ ایتالیا
در پایان دیدارهای هفته دوم لیگ فوتبال ایتالیا، تیم‌های اینتر و رم امتیاز از دست دادند ولی فیورنتینا در خانه به برتری رسید.

اینتر(Inter Milan) که دیدار نخست این فصل را با شکست پشت سر گذاشته بود، به دنبال کسب پیروزی از دیدار خانگی خود مقابل پالرمو(Palermo) بود اما این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

آندرا ریسپولی(Andrea Rispoli) 48 برای پالرمو گل زد و مائورو ایکاردی(Mauro Icardi) هم در دقیقه 72 گل تساوی را به ثمر رساند. بدین ترتیب اینتر و پالرمو یک امتیازی شدند تا به ترتیب در رده‌های پانزدهم و هفدهم کالچو قرار بگیرند.

در دیگر دیدار اما رم(Roma) که با امید زیادی برای کسب پیروزی به خانه تیم تازه صعود کرده کالیاری(Cagliari) رفته بود، با تساوی دو بر دو به کارش خاتمه داد. دیگو پروتی(Diego Perotti) 6 و کوین استروتمن(Kevin Strootman) 47، دو گل برای جالوروسی به ثمر رساندند اما این گل‌ها توسط مارکو بوریلو(Marco Borriello) 56 و مارکو سائو(Marco Sau) 88 پاسخ داده شدند تا شاگردان لوچیانو اسپالتی(Luciano Spalletti) هم نتوانند 6 امتیازی شوند. رم اکنون با چهار امتیاز پنجم است و کالیاری هم با یک امتیاز در رتبه شانزدهم است.

نتیجه سایر بازی های لیگ فوتبال ایتالیا به شرح زیر است:

کروتونه یک – جنوا 3

سمپدوریا 2 – آتالانتا یک

اودینزه 2 – امپولی صفر

ساسولو 2 – پسکارا یک

تورینو 5 – بولونیا یک

فیورنتینا یک – کیه وو صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir