توقف چلسی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس
چلسی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس برابر سوانسی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن سوانسی(Swansea City) در زمین خود میزبان چلسی(Chelsea) بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

چلسی که این فصل با هدایت کونته(Antonio Conte) توانسته بود تمام دیدارهایش را با برد به پایان برساند ابتدا توانست با گل دیگو کاستا(Diego Costa) از حریف خود پیش بیفتد و در ادامه نیز صاحب چندین موقعیت گلزنی شد که یکی از جدی‌ترین موقعیت‌ها را ادن هازارد(Eden Hazard) در اواسط نیمه نخست از دست داد و نتوانست دروازه سوانسی را باز کند.

در ادامه نیز کاستا یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه برای گلزنی داشت که باز هم در امر گلزنی ناکام ماند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر چلسی به پایان برسد.

در نیمه دوم و در حالی که ۱۵ دقیقه از زمان مسابقه گذشته بود، اشتباه عجیب کوارتووا(Thibaut Courtois) دروازه‌بان چلسی باعث شد تا داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود سوانسی اعلام کند که این ضربه پنالتی را گیلفی سیگورتسون(Gylfi Sigurðsson) بازیکن ایسلندی سوانسی تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

۳ دقیقه بعد اشتباه کیهیل(Gary Cahill) این بار باعث شد تا لروی فر(Leroy Fer) گل دوم سوانسی را به ثمر برساند و چلسی در آستانه شکست در این بازی قرار گیرد. در ادامه تعویض‌های هجومی کونته از جمله حضور فابرگاس(Cesc Fàbregas) و موزس(Victor Moses) در زمین مسابقه باعث شد تا گل تساوی بازی را چلسی به ثمر برساند.

این بار نیز دیگو کاستا در امر گلزنی موفق ظاهر شد و توانست ضربه برگشتی ایوانوویچ(Branislav Ivanović) را با ضربه آکروباتیک وارد دروازه سوانسی کند. در ادامه چلسی چندین موقعیت گلزنی داشت که یکی از جدی‌ترین موقعیت‌ها را کاستا در یک قدمی دروازه از دست داد. همچنین هازارد نیز نتوانست موقعیت‌های ایجاد شده که خود در آن تاثیر داشت را وارد دروازه کند تا این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

چلسی در هفته بعد لیگ برتر انگلیس باید برابر لیورپول(Liverpool) به میدان برود که این دیدار جمعه هفته جاری در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir