بازگشت هیجان لیگ قهرمانان اروپا با حضور سردار آزمون و عزت اللهی
امشب هیجان به اوج می رسد.

در آلیانز آره نا(Allianz Arena)، بایرن مونیخ(Bayern Munich) میزبان روستوف(Rostov) روسیه است. ایرانی ها خدا خدا می کنند که سرمربی روستوف به سعید و سردار بازی بدهد. این دو بازیکن جوان جزو آینده داران فوتبال ایران هستند و چه خبری خوش تر از اینکه بتوانند جلوی بایرن بازی کنند و موفق باشند؟

دیروز در حالی که تنها دقایقی از حضور کاروان روستوف در شهر مونیخ می گذاشت، توانستیم دقایقی با سعید عزت اللهی گفتگو کنیم. هافبک دفاعی فیکس تیم ملی که بدجور گل کرده، درباره بازی امشب می گوید: «خیلی بازی سختی است. به مونیخ سفر کرده ایم تا بتوانیم از اعتبار فوتبال مان دفاع کنیم. امیدوارم بتوانیم جلوی بایرن عملکرد خوبی داشته باشیم و به ویژه ایرانی ها را خوشحال کنیم.»

بایرنی ها قبل از بازی صحبت هایی درباره روستوف و بازیکنانش کرده اند. سعید اشاره ای به این موضوع می کند و می گوید: «آنها گفته اند ما بازیکنان روستوف و تیم شان را نمی شناسیم. می خواهیم خودمان را به آنها بشناسانیم. می خواهیم در پایان بازی متوجه شوند روستوف چه تیمی است.»

و اما حس بازی در آلیانز آره نا و چیزهایی که سعید و همبازی هایش درباره این ورزشگاه شنیده اند: «شنیدیم که بازی در آنجا خیلی سخت است. بایرن تماشاگران خیلی زیادی دارد. خلاصه جو ورزشگاه خیلی خوب است. به تن حریفان وحشت می اندازد. این چیزهایی است که ما شنیدیم.»

اروپایی ها پیش بینی می کنند روستوف در این بازی راحت به بایرن ببازد. سعید هم می گوید: «بله، خیلی ها پیش بینی می کنند با اختلاف از بایرن شکست بخوریم. ولی ما اینطوری فکر نمی کنیم. می رویم که یک بازی خوب انجام دهیم، نتیجه لازم را بگیریم و پیش بینی های همه را بهم بزنیم.»

سعید و سردار امشب فیکس هستند؟ او پاسخ می دهد: «هیچی معلوم نیست. اگر مربی صلاح بداند هر کدام از ما بازی کنیم، تمام انرژی مان را در زمین می گذاریم.»

برای عزت اللهی هم افتخاری است که در این سن و سال در اروپا بازی کند: «افتخار بزرگی است، مخصوصا در سن 19 سالگی. واقعا لطف خدا بوده که من اینجا هستم و تا این مرحله رسیده ایم. امیدوارم این افتخار نصیبم شود که بتوانم مقابل بایرن مونیخ بازی کنم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir