توقف بارسلونا در شب آسیب دیدگی مسی
ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار برابر اتلتیکو مادرید که با تساوی یک بر یک به پایان رسید آسیب دید و تا سه هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند.

بارسلونا(Barcelona) در حساس ترین بازی هفته پنجم لالیگا در نوکمپ از اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا آبی اناری ها دو امتیاز حساس دیگر را از دست بدهند.

در این دیدار ابتدا بارسلونا در دقیقه 41 توسط ایوان راکتیچ(Ivan Rakitić) به گل رسید تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه دوم اتلتیکو مادرید توانست در دقیقه 61 گل تساوی را به ثمر برساند تا در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. با توجه به توقف رئال مادرید(Real Madrid) برابر ویارئال(Villarreal)، اختلاف سه امتیازی بارسلونا با رئال در جدول رده بندی حفظ شد.

مهم ترین اتفاقی که در دیدار بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید رخ داد، آسیب دیدگی لیونل مسی(Lionel Messi) بود. این بازیکن آرژانتینی در دقیقه 59 از کادرفنی خواست تا او را تعویض کنند. او به خاطر آسیب دیدگی که پیش از این هم از آن رنج می برد، نتوانست به بازی ادامه دهد. روزنامه اسپورت بعد از پایان بازی نوشت که آسیب دیدگی مسی جدی است و او تا سه هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir