خبر خوب برای فوتبال‌دوستان ایرانی
نشریه معتبر بیلد آلمان ادعا کرده الکساندر نوری تا انتهای فصل سرمربی تیم برمن می ماند.

بعد از کسب چهار امتیاز از سه بازی، مسئولان باشگاه وردربرمن(Werder Bremen) تصمیم گرفتند قرارداد الکساندر نوری را به‌صورت دائمی تا انتهای فصل ثبت کنند. الکساندر که حالا اولین مربی ایرانی تاریخ بوندسلیگای یک است به نوشته روزنامه بیلد برای موفقیت نسبی با تیمش روی نیمکت ماندگار می شود و مسئول نجات برمن خواهد بود.

تنها دو هفته پس از اینكه از «تیم ب» به تیم اصلی وردربرمن كوچ كرد، موفق‌ شد اولین برد تیمش را به شكلی دراماتیك كسب كند. در حالی كه برمنی‌ها برابر وولفسبورگ(Wolfsburg) تا دقیقه 86، یك بر صفر عقب بودند، در این دقیقه گل تساوی را به‌ثمر رساندند و 5دقیقه بعد گل برتری‌ را هم به گرگ‌ها زدند تا اولین پیروزی فصل برمن بعد از 5 هفته رقم بخورد.

او این هفته هم توانست با نتیجه 2 بر 2 در بازی خارج از خانه ، امتیاز چهارم برمن را برابر دارمشتات(Darmstadt 98) به دست بیاورد و رسانه های آلمانی از ماندگار شدنش روی نیمکت تیم بنویسند.

الكساندر نوری بعد از بركناری ویكتور اسكریپنیك(Viktor Skrypnyk) موقتا سرمربی تیم اصلی شده و حالا از سه بازی یک برد و یک مساوی دشت كرده است. او تنها 37 سال دارد و زاده رشت است. یك خالكوبی نقشه ایران روی بازویش، علاقه شدید او به اصالت ایرانی‌اش را نشان می‌دهد.

الكساندر در تمام رده‌های سنی ایران هم بازی كرده و حتی در سال2005 به اردوی تیم ملی بزرگسالان توسط برانكو(Branko Ivanković) دعوت شد كه به‌دلیل مصدومیت نتوانست به اردوی انگلستان بیاید. آن روزها البته گروهی از منتقدان همیشگی مربیان خارجی چون محمد مایلی کهن فدراسیون دادکان و سرمربی تیم ملی یعنی برانکو را به دلیل دعوت از دورگه ها زیر فشار انتقاد کشنده گذاشته بودند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir