پیروزی لسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
با برتری تیم‌های فوتبال لسترسیتی، رئال مادرید، دورتموند و یوونتوس، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ادامه یافت.

دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد.

گروه E

در این گروه از رقابت‌ها که سرنوشت پیچیده‌ای پیدا کرده است، دو دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها زسکا(CSKA Moscow) در خانه به دیدار موناکو(AS Monaco) رفت و به تساوی یک بر یک رسید تا تغییری در جدول رده‌بندی این گروه به وجود نیاید.

در این بازی ترائوره لاسینا(Lacina Traoré) برای تیم روسیه‌ای گلزنی کرد ولی در ادامه برناردو سیلوا(Bernardo Silva) برای موناکو گل زد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد و اولین برد تیم‌های روسی در این فصل لیگ قهرمانان ثبت نشود و زسکا همچنان در حسرت پیروزی بماند.

در دیگر دیدار این گروه بایرلورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) در خانه به دیدار تاتنهام(Tottenham) رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و توپی از خط دروازه‌ها رد نشد. به این ترتیب تمامی تیم‌های این گروه، یک امتیاز از بازی‌های سوم خود در لیگ قهرمانان کسب کردند.

گروه F

در این گروه رئال مادرید(Real Madrid) با برتری 5 بر یک برابر لژیا ورشو(Legia Warsaw) و در شبی که پای کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) به گل باز نشد، توانست به صدر جدول گروه برسد. در این دیدار گرت بیل(Gareth Bale)، جادلویک(Tomasz Jodłowiec) مدافع حریف، مارکو آسنسیو(Marco Asensio)، لوکاس واسکز(Lucas Vázquez) و آلوارو موراتا(Álvaro Morata) برای رئالی‌ها گلزنی کردند و یک بار نیز دروازه خودی را باز شده دیدند. رادوویچ(Miroslav Radović) از روی نقطه پنالتی تنها گل لژیا را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه دورتموند(Borussia Dortmund) با لشگری از بازیکنان مصدوم توانست اسپورتینگ(Sporting Clube de Portugal) را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا گام بلندی برای صعود بردارد. اوبامیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang) و ویل(Julian Weigl) برای زردپوشان دورتموند گلزنی کردند و سزار(Bruno César) نیز تنها گل اسپورتینگ را به ثمر رساند.

گروه G

در این گروه لسترسیتی(Leicester City) به سومین برد پیاپی خود رسید و توانست با یک گل کپنهاگن(København) را شکست دهد. ریاض محرز(Riyad Mahrez) تنها گل بازی را به ثمر رساند تا لستر همچنان تیمی باشد که دروازه خود را در لیگ قهرمانان بسته نگه داشته است. در همین گروه پورتو(Porto) 2 بر یک از سد بروخه(Club Brugge) گذشت. لایون(Miguel Layún) و سیلوا(André Miguel Valente Silva) برای تیم پرتغالی گل زدند تا 3 امتیاز بازی به پورتو برسد.

گروه H

در این گروه یوونتوس(Juventus) در حالی با تنها گل خوان کوادرادو(Juan Cuadrado) کلمبیایی موفق به شکست لیون(Olympique Lyonnais) شد که بوفون(Gianluigi Buffon) یک ضربه پنالتی لاکازات(Alexandre Lacazette) را مهار کرد تا اشتباهات چند بازی اخیر خود را به دست فراموشی سپرده باشد. در همین گروه سویا(Sevilla) با تنها گل سمیر نصری(Samir Nasri) از سد دیناموزاگرب(Dinamo Zagreb) گذشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir