جشنواره گل منچستریونایتد و شکست آلکمار در لیگ اروپا
منچستریونایتد در اولدترافورد جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه چهار بر یک برابر فنرباغچه به پیروزی رسید اما آلکمار برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس تن به شکست داد.

هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا با انجام ۱۲ دیدار به پایان رسید که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد(Manchester United) در اولدترافورد از فنرباغچه ترکیه(Fenerbahçe) پذیرایی کرد و توانست پیروزی پرگلی را به دست آورد.

شاگردان ژوزه مورینیو(José Mourinho) با نتیجه چهار بر یک پیروز این دیدار حساس شدند. پل پوگبا(Paul Pogba) (دو بار)، آنتوان مارسیال(Anthony Martial) و لینگارد(Jesse Lingard) گلزنان شیاطین سرخ در این دیدار بودند و ۲ گل از این چهار گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. تک گل فنرباغچه را روبین فان‌پرسی(Robin van Persie) مهاجم سابق منچستریونایتد به ثمر رساند که با تشویق حاضران در ورزشگاه به ویژه سر آلکس فرگوسن(Alex Ferguson) همراه شد.

منچستریونایتد با این پیروزی ۶ امتیازی شد و بعد از فاینورد(Feyenoord) در رده دوم جدول رده‌بندی گروه قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه فاینورد توانست با یک گل زوریا(Zorya) را شکست دهد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس رم(A.S. Roma) در خانه از آستریا وین(Austria Wien) پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید. گل‌های رم را در این دیدار استفان الشعراوی(Stephan El Shaarawy) (دو بار) و فلورنزی(Alessandro Florenzi) به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه آسترا(Astra Giurgiu) با نتیجه دو بر یک ویکتوریا پلژن(Viktoria Plzeň) را از پیش رو برداشت. در این گروه آستریا وین با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد و رم هم با ۵ امتیاز در جایگاه دوم است.

آلکمار(AZ Alkmaar) در غیاب جهانبخش ناامید کننده ظاهر شد و با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه خانگی خود برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس تن به شکست داد تا با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گیرد و شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

نتایج دیگر دیدارها

المپیاکوس ۴ - آستانه ۱
یانگ بویز ۳ - آپوئل نیکوزیا ۱
سن‌اتین یک - گابالا صفر
ماینتس یک - اندرلخت یک
آلکمار یک - مکابی ۲
دانداک یک - زنیت ۲
راپیدوین یک - ساسولو یک
گنگ ۲ - بیلبائو صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir