مورینیو از گواردیولا انتقام گرفت
حساس‌ترین بازی یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس به سود تیم مورینیو به پایان رسید تا این مربی پرتغالی نفس راحتی کشد و گواردیولا بعد از شروع توفانی بحران واقعی را تجربه کند.

در حساس‌ترین بازی یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس، منچستریونایتد(Manchester United) در اولدترافورد از منچسترسیتی(Manchester City) پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم مورینیو(José Mourinho) به پایان رسید.

دو تیم در شرایطی مشابه به مصاف هم رفتند. منچسترسیتی در پنج بازی اخیر خود نتوانسته بود به پیروزی برسد و از طرف دیگر هم منچستریونایتد با شکست سنگین برابر چلسی(Chelsea) در بحران فرو رفته بود.

در نهایت، این دیدار حساس با یک گل به سود شیاطین سرخ به پایان رسید. تک گل این بازی را خوان ماتا(Juan Mata) در دقیقه 54 به ثمر رساند تا مورینیو نفس راحتی بکشد و موقتا از زیر فشار خارج شود. دو تیم پیش از این در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در آن دیدار برتری با تیم گواردیولا(Pep Guardiola) بود.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس که برگزار شد، چلسی که هفته قبل پیروزی ارزشمندی را برابر منچستریونایتد به دست آورد، در خانه وستهام(West Ham United) با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. ساندرلند(Sunderland) هم در خانه ساوتهمپتون(Southampton) با یک گل تن به شکست داد و حذف شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir