پیروزی یوونتوس در هفته دهم سری A
یوونتوس پیروزی ارزشمندی را در هفته دهم رقابت‌های سری A به دست آورد و با نتیجه چهار بر یک سمپدوریا را شکست داد.

هفته دهم رقابت‌های سری A با انجام ۹ دیدار آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین دیدارها یوونتوس(Juventus)، صدرنشین جدول رده‌بندی با نتیجه چهار بر یک سمپدوریا(Sampdoria) را شکست داد تا به یکه‌تازی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد. گل‌های یوونتوس را در این دیدار ماریو ماندزوکیچ(Mario Mandžukić)، جورجو کیلینی(Giorgio Chiellini) (دوبار) و پیانیچ(Miralem Pjanić) به ثمر رساندند.

رم(Roma) نزدیک‌ترین تعقیب کننده یوونتوس در خانه ساسولو(Sassuolo) به میدان رفت و با وجود آنکه یک گل عقب افتاد، اما توانست با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند. برای جالوروسی در این دیدار ادین ژکو(Edin Džeko) دو بار و راجا ناینگولان(Radja Nainggolan) گلزنی کردند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس ناپولی(Napoli) با دو گل امپولی(Empoli) را از پیش رو برداشت. اینتر(Inter Milan) بحران زده سرانجام بعد از چند هفته ناکامی رنگ پیروزی را دید و در آخرین لحظات تساوی را با پیروزی عوض کرد. شاگردان فرانک دی بوئر(Frank de Boer) که در جوزپه مه آتسا از تورینو(Torino) پذیرایی کردند، توانستند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند. هر دو گل اینتر را در این دیدار مائورو ایکاردی(Mauro Icardi) به ثمر رساند.

نتایج دیگر بازی‌ها

پسکارا صفر-آتالانتا یک

لاتزیو ۴- کالیاری یک

کیه وو یک- بلونیا یک

در جدول رده‌بندی یوونتوس با ۲۴ امتیاز در صدر قرار دارد. رم با ۲۲ امتیاز در رده دوم جای دارد و ناپولی هم با پیروزی که به دست آورد ۲۰ امتیازی شد و جای میلان(Milan) را در رده دوم گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir