بوفون: شادی نکردن هیگواین کاملاً درست بود
کاپیتان یوونتوس هشدار داد که تیمش باید پیشرفت کند.

گفتگو با بوفن درباره دیدار با یوونتوس و ناپولی

یوونتوس در یک دیدار حساس موفق شد ناپولی را 2-1 شکست دهد. گونزالو هیگواین توانست گل برتری بانوی پیر را به ثمر برساند و به خاطر رویارویی با تیم سابقش، پس از گل شادی نکرد. جیجی بوفون، دروازه بان و کاپیتان بیانکونری، پس از این دیدار در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

 پیپیتا یک بازیکن بی نهایت عادل و صادق است. بنابراین پس از گل بسیار هوشیار عمل کرد. به نظر من کار او کاملا درست بود. ما یک بازی دشوار را پیروز شدیم و او از این بازی راضی بود. می دانم که می توانم بر روی قهرمانان یوونتوس حساب کنم تا کمک کنند من هم پیروز شوم. واضحا این مساله به شما اعتماد به نفس می دهد و در لحظات سخت باعث می شود حس خوبی داشته باشید تا یک نتیجه خوب خانگی بگیرید.

 در بعضی دقایق حس می کردم ناپولی تیمی است که در نهایت پیروز می شود اما مانند همیشه قهرمانان ما باعث می شوند پیروز شویم. 

یوونتوس در مقابل میلان و اینتر شکست خورده بود. آیا در این بازی، بهتر کار کرد؟

 این یک پیروزی مهم بود که به ما اعتماد به نفس، شادی و روحیه داد. ما در مقابل جدی ترین رقیبمان برای فتح اسکودتو بازی کردیم. اما ما باید از نظر عملکرد و خیلی نکات دیگر پیشرفت کنیم. هدف این است که یک آینده روشن و ماندگار در ایتالیا و اروپا بسازیم. درست است که در صدر جدول سری آ و گروهمان در لیگ قهرمانان هستیم اما باید بدانیم که هنوز باید پیشرفت کنیم.

 اگر به دور حذفی اروپا صعود کنیم، از ماه مارس روزهای سختی خواهیم داشت که دیگر فرصتی برای کار کردن روی نقاط ضعفمان نداریم بنابراین باید همین حالا این کار را انجام دهیم. پس از پنج سال موفق، حالا ما به یک ثبات رسیده ایم و خرید بازیکنی مانند هیگواین به ما اعتماد به نفس بیشتری هم داده است.

 بستگی دارد بخواهیم تا چه حد جلو برویم. اگر هدفمان، فتح سری آ، کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا باشد، این نمایش کافی است. اما اگر می خواهیم مقابل تیم هایی مثل بارسلونا و بایرن مونیخ پیروز شویم، وظیفه داریم پیشرفت کنیم و یک قدم به جلوتر برویم.

 

منبع: طرفداری