شکست منچستریونایتد در خانه فنرباغچه
منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ اروپا، با نتیجه 2-1 مغلوب فنرباغچه شد

یونایتدها که در دیدار رفت با نتیجه 4-1 حریف ترکیه ای را شکست داده بودند، در دیدار امشب نمایش پراشتباهی داشتند و در نهایت مغلوب حریف شدند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که توسط موسی سو به گل رسید. ارسال حسن علی کالدیریم از سمت چپ، در محوطه جریمه منچستریونایتد به موسی سو رسید و او هم در حالی که توسط مارکوس روخو تحت فشار بود، با یک ضربه برگردان تماشایی، دروازه داوید دخیا را باز کرد.

 manchster-fanarbaghche-1.jpg

بعد از این گل یونایتدها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. مصدومیت پل پوگبا باعث شد تا ژوزه مورینیو مجبور شود در همان نیمه اول اولین تعویضش را انجام بدهد و زلاتان را به جای این ستاره فرانسوی به میدان بفرستد.

برتری یونایتدها در مالکیت توپ در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

یونایتد نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و ماتا به جای اشنایدرلین به میدان رفت. اما این تغییر هم کمک چندانی به روند بازی یونایتد نکرد و در مقابل این فنرباغچه بود که در دقیقه 59 به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که جرمین لنز با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

 manchester-fanarbaghche-2.jpg

این گل باعث شد تا شدت حملات یونایتدها بیشتر شود و در مقابل فنرباغچه هم ضدحملات خطرناک تری روی دروازه دخیا ترتیب می داد و حتی چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند اما کم دقتی در زدن ضربات آخر، مانع از افزایش گل های خورده یونایتد شد.

تلاش بازیکنان یونایتد برای باز کردن دروازه فنرباغچه سرانجام در دقیقه 89 به ثمر نشست و وین رونی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

با کاهش اختلاف، تلاش بازیکنان یونایتد برای رسیدن به گل تساوی در ثانیه های پایانی بیشتر شد اما بازیکنان فنرباغچه به هر ترتیب ممکن دروازه شان را بسته نگه داشتند و بازی با برتری 2-1 میزبان به پایان رسید.


گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع: varzesh3.com