شرایط بایرن برای هلند
 باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که تنها برای دیدار هلند مقابل لوکزامبورگ در مقدماتی جام جهانی آرین روبن را در اختیار نارنجی ها قرار داد و به این ترتیب، این بازیکن دیدار دوستانه مقابل بلژیک را از دست می دهد.

 

 روبن در اختیار نارنجی پوش های هلند

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که تنها برای دیدار هلند مقابل لوکزامبورگ در مقدماتی جام جهانی آرین روبن را در اختیار نارنجی ها قرار داد و به این ترتیب، این بازیکن دیدار دوستانه مقابل بلژیک را از دست می دهد. این ستاره باتجربه که در ابتدای فصل از ناحیه ران پا دچار آسیب دیدگی شده بود، دیدارهای هلند مقابل بلاروس و فرانسه را در مقدماتی جام جهانی از دست داد. به همین دلیل، باشگاه بایرن برای او شرایط ویژه ای در نظر گرفته و برای اینکه او بار دیگر دچار مصدومیت نشود، این بازیکن را از همراهی تیم ملی در دیدار با بلژیک منع کرده است.

دنی بلیند، سرمربی هلند، به بیلد گفت:" بعد از بحث هایی که در مورد شرایط او با خودش و باشگاه بایرن داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که او فقط مقابل لوکزامبورگ بازی کند.

او بعد از دیدار این هفته بایرن در کنار تیم خواهد ماند و پس از آن به آمستردام سفر می کند تا بازی با بلژیک را تماشا کند. او برای دیدار مقابل لوکزامبورگ که برای ما واقعا مهم است، به تیم اضافه خواهد شد."

هلند در حال حاضر با 4 امتیاز از 3 بازی، در رتبه سوم گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا قرار دارد. تیم های فرانسه و سوئد با سه امتیاز بیشتر، صدرنشین هستند.

 

منبع: ورزش سه