شرایط سخت علی کریمی در دینامو زاگرب
 هافبک ملی پوش ایرانی دینامو زاگراب کار سختی برای اضافه شدن به تیم اصلی دارد و این هفته‌ها برای تیم دوم بازی می‌کند.

علی کریمی در شرایط سخت

علی کریمی تنها لژیونر ایرانی لیگ کرواسی امسال تنها در دو بازی رسمی برای تیم اصلی دینامو زاگرب به میدان رفت که یکی از آنها 20 دقیقه در هفته پنجم مقابل اینتر زاپرسیچ بود و دیگری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر بجلووار اتفاق افتاد و او تنها 16 دقیقه فرصت حضور در زمین داشت. کریمی تا پایان هفته هجدهم لیگ یک کرواسی به جای تیم اصلی دینامو زاگرب باید در تیم دوم این باشگاه که در لیگ دسته دوم کرواسی است به میدان برود تا در صورت درخشش دوباره به تیم اول بازگردانده شود.

این هافبک ایرانی که روز گذشته به تیم ملی هم دعوت شد چهارشنبه هفته اخیر در بازی برگشت دور لیگ قهرمانان همراه تیمش برای دیدار با تیم سویا به اسپانیا رفت اما حتی در فهرست 18 نفره قرار نگرفت. بازی‌های هفته چهاردهم لیگ دسته دوم کرواسی دیروز به پایان رسید که در یکی از مسابقه‌ها تیم دوم دینامو زاگرب از ساعت 16:30 میزبان سیبنک بود و علی کریمی هم از ابتدا در ترکیب دینامو حضور داشت.

دینامو در نیمه اول با گل‌های ایوانیچ و مورو پیش افتاد اما در نیمه دوم یک گل خورد تا در پایان با نتیجه 2 بر یک این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد و در چهار هفته پیاپی صاحب هشتمین امتیاز شود.

کریمی در دقیقه 57 این مسابقه جای خود را به فینتیج داد و نخستین تعویضی تیمش بود که همین مسئله نشان می‌دهد او در تیم دوم دینامو زاگرب نیز کار سختی برای حضور ثابت و کامل در ترکیب دارد و برای اضافه شدن به تیم اصلی باید تلاش بیشتری داشته باشد.

تیم دوم دینامو زاگرب با پیروزیِ این هفته 22 امتیازی شد و به رده پنجم لیگ دسته دوم کرواسی صعود کرد؛ آنها در حال حاضر 3 امتیاز با تیم صدرنشینِ سِسوِته فاصله دارند.

 

منبع: ورزش سه