یکی از بهترین پیروزی های منچستریونایتد در دهه ی اخیر، پیروزی 8-2 آنها مقابل آرسنال بود ولی هواداران یونایتد واکنش منفی نسبت به کنایه اخیر باشگاه به آن دیدار داشتند.

 

به گزارش "ورزش سه"، سال 2011 بود که منچستریونایتد موفق شد 8-2 آرسنال را در الدترافورد شکست دهد.با این حال با گذشت 11 بازی، آنها 6 امتیاز کمتر از آرسنال کسب کرده اند و نتوانسته اند که دو پیروزی پیاپی به دست آورند.

در آستانه تقابل دو تیم در روز شنبه، باشگاه منچستریونایتد در توئیتر خود پستی با کنایه به پیروزی 8-2 منتشر کرده که با واکنش منفی هواداران این تیم همراه شده است. صد ها هوادار یونایتد در تویئر از باشگاه درخواست کرده اند که این پست را از صفحه خود حذف کند زیرا آنها احتمال شکست تیمشان در این دیدار را بیشتر از پیروزی می‌دانند و از انتقام آرسنال می‌ترسند.

برخی از این اعتراضات به شرح زیر است:

- پاک کنید، شکست خواهیم خورد. - قبل از اینکه مردم ببینند این را پاک کنید. - وقتی آنها ما را شکست دهند از این پشیمان می‌شویم. - واو، ما قطعا این بازی را خواهیم باخت. - باید با این موضوع کنار آمد، خدا ما را کمک کند که آنها ما را شکست ندهند. شکست در این بازی برای ما مایه تاسف خواهد بود. - فقط آرسنال را شکست دهید وگرنه این توئیت را گزارش می‌کنم."

 

منبع: ورزش سه