زیدان: می خواهیم اسپورتینگ را شکست بدهیم
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد هرچند تیمش با یک امتیاز هم راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان خواهد شد اما برای کسب تساوی بازی نخواهند کرد.

 

 رئال با 8 امتیاز از 4 بازی، پشت سر بروسیا دورتموند، در رتبه دوم گروه F قرار دارد؛ در حالی که اسپورتینگ با تنها 3 امتیاز، در رتبه سوم است.رئال این هفته در دیداری دشوار مقابل اتلتیکو بازی کرد و با توجه به در پیش بودن دیدار مقابل بارسا، این احتمال وجود داشت که زیدان از شاگردانش بخواهد تنها به دنبال گرفتن یک امتیاز برای صعود باشند اما او تاکید کرد تیمش برای کسب سه امتیاز به میدان می رود.

او به خبرنگاران گفت:" پیروزی مقابل اتلتیکو برای دیدار فردا هیچ اهمیتی ندارد. ما باید شروع خوبی داشته باشیم و اگر بتوانیم این کار را بکنیم، می توانیم در اینجا به امتیاز برسیم. اما من انتظار یک دیدار بسیار دشوار را دارم.

من به صعود به عنوان تیم اول یا دوم فکر نمی کنم. من به بازیکنانم، باشگاه و تیم فکر می کنم. ما همیشه برای کسب پیروزی به میدان می رویم.

پس از آن، به صعود فکر می کنیم اما مهمترین مسئله این است که فردا چطور بازی کنیم. ما هر کاری بتوانیم برای پیروز شدن می کنیم. قصد محاسبه هیچ چیزی را ندارم؛ بازیکنان هم همین طور هستند.

آنها ما را غافلگیر نکردند؛ اسپورتینگ در مادرید خیلی خوب بازی کرد. ما به سختی پیروز شدیم. فردا ما فردا دیداری مشابه مقابل تیمی خواهیم داشت که می خواهد ما را به دردسر بیندازد.

آنها برای پیروزی می آیند و این دیدار فوق العاده ای خواهد بود. وقتی تیمی مقابل رئال مادرید قرار می گیرد، تلاش بیشتری می کند. این طبیعی است. منطقی است که وقتی مقابل رئال بازی می کنید، بازی بهتری ارائه می دهید. باید امیدوار باشیم که آنها فردا خیلی خوب بازی نکنند."

 

منبع: ورزش سه