در انتظار گلزنی دوباره سردار آزمون 
در پی درخشش بازیکنان آسیایی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در شب نخست هفته پنجم سایت کفندراسیون فوتبال آسیا به تمجید از این هنرنمایی ها پرداخت.

 

تمجید سایت afc از درخشش آسیایی‌ها در چمپیونزلیگ 

شب نخست هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حالی به پایان رسید که بازیکنان آسیایی شاغل در تیم های مختلف اروپایی حاضر در این تورنمنت درخشش فوق العاده ای داشتند به خصوص دو ستاره ژاپنی در ترکیب تیم های دورتموند آلمان و لسترسیتی انگلیس.اوکازاکی در خط حمله لستر سیتی موفق به گشوردن دروازه اف سی بروژ بلژیک شد تا روباه های بحران زده انگلیسی همچنان به یکه تازی خود در اروپا ادامه بدهند ضمن این که دیگر ژاپنی سرشناس حاضر در این رقابت ها یعنی شینجی کاگاوا نیز در ترکیب دورتموند با به ثمررساندن دو گل از هشت گل تیمش مقابل لژیا ورشو لهستان نقش به سزایی در برد زنبورهای زرد ایفا کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی این درخشش با درج تصویر دو ملی پوش سرشناس ژاپنی به تمجید از آنها پرداخت و نوشت:« در شب دوم ستاره های دیگری از قاره آسیا در چمپیونزلیگ به مصاف رقبای سرشناس خود می روند که باید منتظر درخشش آنها نیز بود». اشاره afc می تواند به سردار آزمون در ترکیب روستوف باشد که بعد از گلزنی به آتلتیکومادرید حالا امید اول گلزنی روس ها مقابل حریف سرشناس آلمانی است.

 

منبع: ورزش سه