پیروزی شیرین بایرن در خانه ماینس
بایرن مونیخ با پیروزی 3-1 در خانه ماینس، به طور موقت به صدر جدول رقابت های بوندس لیگا صعود کرد.

 

بایرن مونیخ با پیروزی 3-1 در خانه ماینس

 شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار با شروع خوب حریف غافلگیر شدند و یک گل دریافت کردند اما در ادامه توانستند با درخشش روبرت لواندوفسکی، سه بار به گل برسند و به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یابند.ماینس بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت بسیار خوب را در همان دقیقه ابتدایی بازی از دست داد، در دقیقه 4 به گل رسید.

روی پاس یونس مالی بود که آندرس کوردوبا با سرعت بالایش از هوملس عبور کرد و با ضربه ای دقیق، دروازه بایرن را گشود.

بایرنی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 8 توانستند کار را به تساوی بکشند.

روبن که روی حرکت خوب فیلیپ لام صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از مدافعان حریف، لواندوفسکی را صاحب موقعیت کرد و این ستاره لهستانی هم با ضربه ای حساب شده، کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم حملات بایرن ادامه پیدا کرد و اگر واکنش خوب لوسل نبود، مولر می توانست در دقیقه 14 بایرن را پیش بیندازد.

حملات بایرن ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 21، سرانجام این تیم به گل برتری رسید. این بار توماس مولر در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال دیدنی او را آرین روبن با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

فشار حملات بایرن بعد ازاین گل تا اندازه ای کاسته شد اما باز هم این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت. در آخرین دقایق نیمه اول، لواندوفسکی می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما این اتفاق رخ نداد و این نیمه با برتری 2-1 بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.

ماینس که به شدت به دنبال گل تساوی بود، سیستم بازی اش را به 3-3-4 تغییر داد و این تغییر به ایجاد چند موقعیت خطرناک روی دروازه بایرن منجر شد اما نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان خواهد رسید، بایرن در اولین دقیقه از وقت های تلف شده به گل سوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که لواندوفسکی با ضربه ای تماشایی، دروازه ماینس را باز کرد و پیروزی 3-1 بایرن را رقم زد.

 

منبع: ورزش سه