با وجود فرجام خواهی باشگاه العربی در ارتباط با حکم صادره برای پرداخت خسارت به مربی ایتالیایی روزنامه های قطر از برنده شدن رفیق کاپیتان تیم ملی ایران در این دعوا خبر دادند.

 

 غرامت دو میلیون یورویی زولا از العربی 

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الوطن امروز در خبری جالب نوشت تلاش های سران باشگاه العربی برای کم کردن مبلغ خسارت به جان فرانکو زولا بی نتیجه ماند و فیفا روی همان خسارت دو میلیون یورویی مد نظر مربی ایتالیایی براساس مفاد قرارداد پافشاری کرد تا باشگاه بحران زده دوحه با شرایط نابسامان تری دست و پنجه نرم کند. بر اساس اعلام الوطن این فرجام خواهی تنها پروسه زمانی دو ماهه ای برای العربی در پی داشت تا آنها از زیر بار کسر امتیاز فرار کرده و فرصت لازم برای تامین خسارت پرداختی به زولا را داشته باشند. بر این اساس العربی که پیش از این تنها تا 26 دسامبر مهلت داشت پول زولا سرمربی و رفیق سابق اشکان دژاگه را واریز کند حالا می تواند تا 26 اکتبر یا نوامبر برای این کار فرصت داشته باشد.

این درحالی است که سران باشگاه العربی بعد از زولا درگیر پرونده حقوقی قطع همکاری با جراردو بیلوسو اروگوئه ای نیز هستند، همان مربی که جانشین زولا شد و تنها بعد از 6 بازی برکنار و به خانه اش بازگشت تا او نییز برای دریافت حق و حقوق خود دست به شکایت بزند. علاوه بر این مربیان العربی هنوز با کاپیتان تیم ملی ایران نیز بر سر قرارداد سنگین 3.5 میلیون یورویی اش به توافق نرسیده و مشخص نیست اشکان دژاگه را حفظ خواهد کرد یا نه؟

بازیکنی که در حال حاضر به صورت انفرادی و به دور از تمرینات گروهی در دوحه تمرین می کند و طبق توافق حقوق ماهیانه اش را دریافت می کند تا در نقل و انتقالات زمستانی تکلیف ماندن یا رفتن از العربی را مشخص کند. اشکان که خانواده اش در آلمان مستقر شدند در تمام چند ماه گذشته در دوحه به صورت انفرادی تمرین داشته و تنها در اردوهای تیم ملی توانسته در تمرینات گروهی با ملی پوشان به کار با توپ بپردازد.

 

 

منبع: ورزش سه