پیروزی یوونتوس بر تورینو در دربی دلاموله
دیدار تیم های تورینو و یوونتوس با درخشش ایگواین و نتیجه 1-3 به سود یووه خاتمه یافت تا صدرنشینی بیانکونری ها مستحکم تر شود.

 

پیروزی یوونتوس بر تورینو در دربی دلاموله

یوونتوس به عنوان تیم صدرنشین سری آ ایتالیا به خانه تورینوی رده هفتمی رفته بود تا یک پیروزی دیگر کسب کند. تورینویی که با هدایت میهایلوویچ، در این فصل اوج گرفته و برای یووه حریف سرسختی در دربی دلاموله نشان می داد.

یووه بازی را هجومی آغاز کرد و دقایق 12 و 14، دو بار توسط ماندژوکیچ تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت. بار اول ضربه سر مهاجم کروات راهی به دروازه پیدا نکرد و بار دوم ماندژوکیچ با اثرگذاری روی شوت خدیرا تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما این بار هم بدشانس بود.

پاسخ تورینو به این دو حمله یوونتوس قاطعانه بود. دقیقه 16، بازلی با سانتری دقیق از راست، توپ خوبی را برای بلوتی مهیا کرد و مهاجم ملی پوش تورینو نیز با ضربه سری دقیق، توپ را به کنج دروازه بوفون فرستاد تا میزبان 1-0 پیش بیفتد.

یوونتوس پس از دریافت گل یکپارچه حمله شد و 12 دقیقه بعد به گل تساوی دست یافت.ماندژوکیچ با پاس خود، ایگواین را صاحب توپ کرد و او نیز با پیشروی به محوطه جریمه و در مصاف تک به تک با جو هارت توانست گل تساوی را به ثمر برساند. بازی در نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.نیمه دوم را باید از آن تورینو دانست. این تیم بازی را بهتر شروع کرد و به تدریج توانست تسلط خود روی یوونتوس را بیشتر کند. حملات دامنه داری نیز از سوی این تیم روی دروازه یووه صورت می گرفت که عمدتا با بی دقتی بازیکنان تورینو از دست می رفتند.بهترین بخت تورینو را لیائیچ دقیقه 75 بازی از دست داد. او در بهترین موقعیت و در حالیکه درون محوطه جریمه تنها بوفون را پیش رو داشت، ضربه خود را به بیرون زد تا آه از نهاد هواداران تورینو بلند شود.بازی در اختیار تورینو بود اما یوونتوس با استفاده از تیزهوشی ایگواین به گل رسید.

دقیقه 82 ایگواین توپ خوبی از ساندرو دریافت کرد و با یک چرخش مناسب مدافع مستقیم خود را محو کرد و ضربه محکم او نیز دور از دستان هارت وارد دروازه شد تا یووه 1-2 پیش بیفتد.یووه پس از گل دوم، بازی را در اختیار گرفت و دقیقه 91 به گل دیگری نیز دست یافت.

پس از اینکه جو هارت دو بار ایگواین و دیبالا را ناکام گذاشت و ضرباتشان را دفع کرد، پیانیچ در ریباند موفق شد با ضربه ای دقیق توپ را وارد دروازه کرده و برد یووه را قطعی کند.بیانکونری ها با این پیروزی موقتا فاصله خود با رم و میلان را به 7 امتیاز افزایش دادند.

 

منبع: ورزش سه