رم در دیداری حساس و تماشایی، موفق شد با نتیجه 1-0 میلان را شکست بدهد و جایگاهش در رتبه دوم سری A را تثبیت کند.

 

شکست میلان و پیروزی رم

در این دیدار میلانی ها یک پنالتی را در نیمه اول از دست دادند تا در نهایت جالوروسی با تک گل راجا ناینگولان در نیمه دوم به پیروزی برسد.رمی ها بازی را بهتر آغاز کردند و ادین ژکو می توانست در دقیقه 2 این تیم را پیش بیندازد اما دوناروما با یک واکنش عالی، توپ را به کرنر فرستاد.

برتری میزبان در دقایق ابتدایی ادامه داشت اما بازیکنان این تیم دیگر نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه روسونری ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و میلانی ها هم موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 27 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پاس سوسو برای لاپادولا، یک موقعیت خوب برای میلان ایجاد کرد اما خروج نه چندان خوب شزنی، با خطای او روی لاپادولا همراه بود و یک ضربه پنالتی برای میهمان شکل گرفت.

نیانگ پشت ضربه قرار گرفت اما شزنی با یک شیرجه سریع، توپ را دفع کرد و دروازه رم را بسته نگه داشت.

چند دقیقه نوبت رمی ها بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب گلزنی شدند اما ضربه ژکو از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این میزبان بود که نمایش بهتری داشت اما در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رم بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما دفاع فشرده میلانی ها اجازه کار را به آنها نداد.

در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 62، سرانجام رم به گل رسید. ناینگولان که روی پاس مانولاس صاحب توپ شده بود، بعد از یک پیشروی خوب تا پشت محوطه جریمه میلان، با ضربه ای دقیق، دروازه دوناروما را باز کرد.

بعد از این گل میلانی ها برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقایق پایانی، رمی ها به خوبی بازی را کنترل کردند و در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار حساس دست پیدا کنند.

 

منبع: ورزش سه