موستووی: بهتر است آزمون را بفروشید
بازیکن پیشین روس ها با تمجید از عملکرد ملی پوش ایرانی به باشگاه روستوف توصیه کرد از پیشنهادهای اروپایی استفاده و زمینه فروش مهاجم جوان خود را فراهم کنند.

 

توصیه چهره سرشناس روس ها به باشگاه روستوف  

به گزارش"ورزش سه"، پیشنهادهای اروپایی سردار آزمون و آینده این ملی پوش ایرانی روستوف به یکی از اخبار مهم رسانه‌های ورزشی روسیه در هفته‌های اخیر تبدیل شده تا جایی که هر روز گمانه زنی ها و اخبار گوناگونی از آینده مهاجم ایرانی به گوش می رسد.بعد از ابراز تمایل باشگاه های مختلف به خرید آزمون سایت ایزوستیا به سراغ چهره سرشناس سابق فوتبال روسیه و باشگاه روستوف رفت و گفتگویی با او پیرامون سردار انجام داد.

الکساندر موستووی، بازیکن پیشین تیم ملی روسیه که همواره از سردار آزمون تمجید کرده این بار در ارتباط با آینده او گفت:« دو سال پیش گفته بودم سردار آزمون بازیکن آینده‌داری است و به نظر می‌رسید خصوصیت‌های خوبی دارد که او را به یک مهاجم ارزنده تبدیل می‌کند.سردار آزمون در دو فصل اخیر با روستوف به تقویت خود پرداخت و یک مهاجم حرفه‌ای شده است. او اگر پیشنهادی از تیم‌های اروپایی دارد باید از این فرصت استفاده کند. فکر می‌کنم آزمون چنین تمایلی دارد تا توانمندی خود را در لیگی جدید نشان دهد».

کارشناس و چهره شاخص فوتبال روسیه که در حال حاضردر باشگاه شاختار دونتسک اوکراین سمت اجرایی دارد، افزود:« این یک فاکتور مثبت برای بازیکن ایرانی است. بهتر است سردار زودتر به لیگ خوب اروپایی انتقال پیدا کند و شاید در آینده فرصت امروز برای او ایجاد نشود.در این راه به باشگاه روستوف هم توصیه می کنم از این فرصت نهایت بهره را برده و او را به فروش برساند».

موستووی در خاتمه پیرامون عدم رضایت باشگاه روستوف با جدایی سردار آزمون گفت:« شاید روستوف تمایل به حفظ آزمون داشته باشد تا کمک بیشتری به این تیم در لیگ اروپا کند و در کنار حضور بیشتر سردار آزمون در لیگ اروپا با روستوف قیمت او در بازار نقل و انتقال ها افزیش پیدا کند اما سران روستوف باید در نظر داشته باشند که ممکن است در ماه های آتی همه چیز تغییر کند از همین رو نباید فرصت فروش آزمون با قیمتی مناسب را از دست بدهند».

این اظهارنظرها در خصوص آزمون از سوی این چهره سرشناس روس ها در حالی مطرح شد که بیشتر رسانه های کشور روسیه همچنان از سردار به عنوان جدی ترین سوژه نقل و انتقالاتی زمستانی نام می برند اما در عین حال مدعی هستند باشگاه روستوف تا این لحظه زیر بار فروش ستاره ایرانی خود نرفته و همچنان امیدوار است تا با این بازیکن در یورولیگ به تاخت و تازهایش ادامه دهد.

 

منبع: ورزش سه