خبر بد برای طرفداران بروسیا دورتموند
بروسیا دورتموند در دیداری خانگی مقابل آگزبورگ با تساوی 1-1 متوقف شد و فرصت صعود به رتبه سوم جدول بوندس لیگا را از دست داد.

 

توقف دورتموند مقابل آگزبورگ در وست فالن

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل در این دیدار موقعیت های گلزنی به مراتب بیشتری از حریف به دست آوردند اما در نهایت تنها یک بار موفق به گلزنی شدند و از این دیدار خانگی تنها یک امتیاز کسب کردند.بازی با برتری دورتموند آغاز شد و در دقیقه 8 بود که گوتزه می توانست دروازه آگزبورگ را با یک شوت دیدنی باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

چند دقیقه بعد نوبت اوبامیانگ بود تا دروازه آگزبورگ را به خطر بیندازد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب پیدا نکرد. برتری زردها ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه حریف ایجاد کردند اما با واکنش های خوب هیتز، دروازه بان آگزبورگ، این موقعیت ها هم به ثمر ننشست.

در حالی که تیم میزبان سخت به دنبال زدن گل برتری بود، این آگزبورگ بود که در دقیقه 33 روی یک ضدحمله به گل رسید. روی اشتباه خط میانی دورتموند و پاس اشتباه مارک بارترا، بازیکنان آگزبورگ صاحب فرصت شدند و در نهایت جی دونگ وون، ستاره کره ای این تیم، در موقعیتی تک به تک، در دو ضرب وایدن فلر را مغلوب کرد.

بعد از این گل حملات دورتموند شدت گرفت و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها به نتیجه نرسید و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات دورتموند آغاز شد و این بار آنها خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 47 بود که روی همکاری شینجی کاگاوا و دمبله، این ستاره فرانسوی در موقعیتی تک به تک، با ضربه بغل پای چپ، کار را تمام کرد.

این گل هم از شدت حملات دورتموند کم نکرد و بازیکنان این تیم در فاصله 4 دقیقه، دو موقعیت خطرناک دیگر خلق کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند؛ از جمله در دقیقه 49 که ضربه قیچی اوبامیانگ را مدافع حریف برگشت داد.

برتری دورتموند تا پایان بازی ادامه داشت اما هیچ یک از موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

منبع: ورزش سه