رونالدو: مقایسه من و مسی طبیعی است
کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید مدعی شد که تمام تلاشش را می‌کند تا در مقایسه ها با مسی پیشتاز باشد.

 

ستاره 31 ساله رئال مادرید در کنار مسی ستاره های بی رقیب 10 سال اخیر فوتبال بوده اند و 9 توپ طلای اخیر بین این دو تقسیم شده است.رونالدو در سال 2016 موفق شد از مسی جلو بزند و توپ طلا را از ان خود کند و حال مدعی شد که مقایسه شدن او با مسی بخشی از فوتبال است. او گفت:" این مقایسه طبیعی است. فکر نمی‌کنم بتوان همه چیز را با هم مقایسه کرد. کریستیانو کریستیانو است و مسی مسی. هر دو ما بازیکنان بزرگی هستیم، چه از لحاظ انفرادی و چه تیمی آمار و دستاوردهایمان خود گویای همه چیز است. او سعی می‌کند بهترین عملکرد را برای تیمش داشته باشد و من هم همینطور.

ما رقیب هستیم زیرا در دو باشگاه مختلف بازی می‌کنیم ولی وقتی در کنار هستیم، احترام متقابلی بین ماست. من مقایسه را دوست ندارم، کلمه ای برای مقایسه پیدا نمی‌کنم. ما دو شخصیت کاملا مجزا هستیم. رسانه‌ها حتی بچه های ما را هم مقایسه می‌کنند که چه زمانی به دنیا آمدند، کی به مدرسه رفته اند، کدام یک سریعتر و باهوش تر است و ...

رونالدو درباره منتقدینش گفت:" من فقط سعی می‌کنم کارم را انجام دهم، اینکه خودم باشم. هر کسی منتقدینی دارد، فقط من نیستم. اینجا نیستم که منتقدینم را راضی کنم. من اینجا هستم که هواداران را خوشحال کنم، آنهایی که کنار من هستند و عشق و محبتشان همیشه همراهم بوده است."

رونالد درباره شرایط بدنی و ادامه فوتبالش گفت:" اگر در شرایط خوبی از لحاظ بدنی باشم، اگر مصدوم نشوم و همچنان انگیزه داشته باشم، شاید تا 35، 36، 37، 41 یا 45 سالگی بازی کنم. نمی‌دانم، بستگی به ذهنم دارد و اینکه هر سال انگیزه لازم برای بازی کردن داشته باشم زیرا فوتبال تمام شور و انگیزه من است."

 

منبع: ورزش سه