واکنش منفی تراشتگن به اعتراضات هواداران بارسا
هواداران بارسا در جریان بازی دیشب تیمشان مقابل لگانس، بارها با سوت های اعتراضی به عملکرد ضعیف بازیکنان واکنش نشان دادند.

برد با زحمت  آبی اناری ها به لطف مسی

پس از باخت 4-0 به پاری سن ژرمن، اوضاع خوبی در بارسلونا حاکم نیست. دیشب آبی اناری ها به زحمت و با گل دقیقه 89 مسی توانستند لگانس را در نوکمپ 2-1 مغلوب کنند؛ در حالی که در بسیاری دقایق بازی، هواداران با سوت های ممتد خود، اعتراض شان را به بازیکنان نشان دادند.

تراشتگن، گلر بارسا که چند بار با مهار های خود اجازه گلزنی به بازیکنان لگانس نداد، در پایان بازی گفت:« بازی واقعا دشواری بود. به خاطر گل مسی خوشحالم؛ چون پیروز شدیم و مهم کسب سه امتیاز بود.

همیشه می توان بهتر شد و حالا باید استراحت کرده و به بازی هفته بعد مقابل اتلتیکو فکر کنیم. پس از باخت به پاری سن ژرمن، شرایط روحی تیم خوب نبود و برد امشب می تواند کمی اعتماد به نفس ما را افزایش دهد. به این اطمینان در بازی با اتلتیکو نیاز داشتیم.»

سوت های هواداران:« این موضوع را اصلا درک نمی کنم. بازیکنان درون زمین فقط به حمایت نیاز دارند؛ چرا که همه تلاش داشتیم تا بهترین عملکرد را برای بارسا داشته باشیم.

مهمترین مساله این است که حمایت هواداران تحت هر شرایطی با ما باشد. بله؛ باخت 4-0 به پی اس جی بسیار سخت و تلخ بود ولی پس از آن باخت، به حمایت هواداران نیاز داشتیم. باهم می بریم و باهم می بازیم؛ ولی باید همیشه متحد بمانیم.»

 

منبع: ورزش سه