رونالدو و یونایتد، محبوب ترین ها در چین
بر اساس یک بررسی آماری صورت رفته در کشور چین، کریستیانو رونالدو و باشگاه منچستریونایتد، در صدر فهرست محبوب ترین های فوتبالی در این کشور قرار دارند. اثری از بارسا و مسی در 5 رتبه برتر هم وجود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، مرکز مشاوره «میل‌من» مستقر در شانگهای، در ششمین گزارش سالیانه خود تحت‌ عنوان «کارت قرمز» اعلام کرد که منچستریونایتد، محبوب‌ترین تیم فوتبال در بین چینی‌هاست.

نتیجه این گزارش بر اساس محبوبیت تیم‌ها و ورزشکاران در بین مردم چین در شبکه‌های اجتماعی است.

بر این اساس، منچستریونایتد بیشتر از هر باشگاه دیگری توسط مردم چین در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌شود. بایرن‌مونیخ در رده دوم است و تیم‌‌های آرسنال و لیورپول به طور مشترک سوم هستند و منچسترسیتی رتبه پنجم را از آن خود کرده است. این در حالی است که رئال‌مادرید در مکان ششم، میلان در رده هفتم، تاتنهام در مکان هشتم، بورسیا دورتموند در جایگاه نهم و بارسلونا در کمال تعجب در رده دهم این فهرست جای دارد.

همچنین در گزارش این مرکز مشاوره آمده است، در بین فوتبالیست‌ها نیز کریستیانو رونالدوی پرتغالی از رئال‌مادرید محبوب‌ترین است و مسوت اوزیل آلمانی از آرسنال رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. وین رونی هم که به بحث حضورش در فوتبال باشگاهی چین این روزها به شدت مطرح است، به همراه آنتونی مارسیال، هم‌تیمی فرانسوی خود در بین پنج فوتبالیست محبوب چینی‌هاست.

همچنین گرت بیل ولزی از رئال‌مادرید مکان سوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده، اما خبری از لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در جمع پنج فوتبالیست محبوب در بین مردم چین نیست.

 

منبع: ورزش سه