ستاره تیم ملی برزیل پس از پیروزی مقابل پاراگوئه و راهیابی زود هنگام به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: تیم ملی برزیل امروز مجد و عظمت نسل طلایی سابقش که رونالدو و رونالدینیو را داشت، برگرداند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال برزیل بامداد امروز در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه جنوبی مقابل پاراگوئه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد و امتیازش را به 33 امتیاز رساند تا به عنوان اولین تیمی تبدیل شود که به جام جهانی روسیه صعود کند.

 

نیمار ستاره این دیدار پس از این برد شیرین و صعود زودهنگام گفت: از این لحظه خوبی که تیم ملی برزیل در آن به سر می‌برد بسیار خوشحال هستم و راه یابی به جام جهانی 2018 روسیه عالی است.

 

وی افزود: این سعادت بسیار بزرگی است. تیم ملی برزیل امروز مجد و عظمت نسل طلایی سابقش که رونالدو و رونالدینیو را داشت، برگرداند و این برزیل شبیه آن نسل طلایی است.

 

نیمار در پایان به تمجید از تیته پرداخت و گفت: به نظرم او توانسته تیم ملی برزیل را به صورت تمام و کمال کمک کند. او موفق شده است که خیلی سریع امور را درست کند و برزیل را در مسیری درستی قرار دهد.

 

منبع : فارس