معروف ترین همبازی های رامین رضاییان در تیم اوستنده بلژیک
اگر بخواهیم عملکرد باشگاه اوستنده بلژیک در فصل گذشته را در نظر بگیریم باید گفت رامین رضاییان انتخاب خوبی در فوتبال بلژیک داشته است.

بازیکنان معروف تیم اوستنده بلژیک

اوستنده فصل گذشته موفق شد در رتبه چهارم لیگ بلژیک قرار بگیرد و مجوز حضور در مرحله مقدماتی لیگ اروپا را به دست بیاورد. همین حالا دو بازی رفت و برگشت این تیم مقابل تیم سرشناس مارسی قطعی است و اوستنده در صورت عبور از این مرحله به موقعیتی ایده آل در اروپا برای فصل جدید دست پیدا خواهد کرد.

اما حضور بازیکنانی همچون کاوه رضایی و رامین رضاییان در لیگ بلژیک در زمان خوبی رقم خورده است. افزایش قدرت فوتبال بلژیک در چهار سال گذشته بسیار آشکار بوده و تیم ملی فوتبال این کشور به واسطه در اختیار داشتن تعدادی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان به عنوان یکی از قدرت های فوتبال دنیا شناخته می شود. ستارگانی از مطرح ترین باشگاه های فوتبال دنیا که همگی کار خود را از لیگ بلژیک آغاز کرده اند.

حضور در بلژیک در این مقطع برای بازیکنان ایرانی مفید است به خصوص که افزایش اعتبار فوتبال بلژیک باعث شده بازیکنان سرشناسی در لیگ فوتبال این کشور حضور پیدا کنند.

اما به بهانه حضور رامین رضاییان در لیگ بلژیک سرشناس ترین هم تیمی های او را در اوستنده بررسی می کنیم.

نیکولاس ده پرویل (لیل)

این مهاجم فرانسوی فصل پیش دوران موفقی را در باشگاه لیل فرانسه پشت سر گذاشته بود. ده پرویل موفق شد در 30 بازی 14 گل برای این تیم به ثمر برساند. با وجود اینکه این بازیکن مورد توجه تیم های مطرحی در فرانسه قرار داشت در نهایت تصمیم گرفت در اوستنده به فوتبال خود ادامه دهد.


ابراهیم کونته (اندرلخت)

این بازیکن اهل گینه دو فصل پیش و در اوجگیری دوباره اندرلخت در لیگ بلژیک یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود. کونته به عنوان هافبک هجومی برای اوستنده به میدان خواهد رفت. این بازیکن همچنین تا کنون در 33 دیدار ملی به میدان رفته است.


دیوید روزنال (نیوکاسل، لاتزیو، لیل)

به لحاظ شهرت در فوتبال دیوید روزنال سرشناس ترین بازیکن باشگاه اوستنده بلژیک است. این مدافع مستحکم سال ها در سطح اول فوتبال اروپا برای باشگاه هایی همچون نیوکاسل، لاتزیو، پاری سن ژرمن و لیل فرانسه به میدان رفت. او همچنین در 60 دیدار ملی پیراهن تیم ملی چک را به تن کرده است.


ژوزف آکپالا (وردربرمن)

آکپالا یکی از سرشناس ترین بازیکنان لیگ بلژیک در فاصله سال های 2005 تا 2010 است. دوران درخشان او در شارولوآ و بروژ رقم خورد جایی که او موفق شد 71 گل با پیراهن این دو باشگاه به نام خود ثبت کند. آکپالا به صورت قرضی در برمن آلمان هم حضور داشت اما زیاد شانس قرار گرفتن در ترکیب را پیدا نکرد.


ریچاریو زیوکوویچ (آژاکس)

این بازیکن هلندی تنها 20 سال سن دارد. او در آکادمی باشگاه خروننخین رشد کرده و سابقه پوشیدن پیراهن آژاکس آمستردام را نیز در کارنامه دارد. زیوکوویچ فصل گذشته به صورت قرضی برای اوترخت به میدان رفت و موفق شد در 31 بازی 8 گل به ثمر برساند.


نیکولاس لومبارتس (زنیت سن پترزبورگ)

لومبارتس مدافع سرشناس تیم ملی بلژیک یک دهه در عضویت باشگاه زنیت روسیه قرار داشت و بارها به همراه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. لومبارتس در جام جهانی 2014 نیز عضو تیم رویایی بلژیک بود. او در کنار روزنال به عنوان سرشناس ترین بازیکنان اوستنده شناخته می شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی