تغییر جالب در برنامه فوتبال اسپانیا
از فصل جدید فینال جام‌حذفی اسپانیا پیش از اتمام لیگ برگزار خواهد شد.

تغییر در برنامه فوتبال اسپانیا

برنامه مسابقات جام حذفی اسپانیا در فصل 18-2017 (چهارشنبه) در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اسپانیا با 85 رأی مثبت در مقابل تنها یک رأی منفی به تصویب رسید که بر این اساس آغاز مسابقات از روی چهارشنبه 30 آگوست (هشتم شهریور) خواهد بود و فینال آن در روز 21 آوریل سال 2018 (اول اردیبهشت سال 1397) برگزار می‌شود که مقارن است با هفته سی‌و‌چهارم لالیگا. این در حالیست که در فصول گذشته، فینال جام حذفی اسپانیا بعد از هفته آخر لالیگا برگزار می‌شد.

مطابق برنامه جام حذفی اسپانیا، تیم‌های دسته اولی در مرحله یک شانزدهم نهایی از تاریخ 29 نوامبر (هشتم آذر) وارد رقابت‌ها می‌شوند. بازی‌های جام حذفی اسپانیا از مرحله یک شانزدهم نهایی به صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شوند اما تک بازی فینال قهرمان این مسابقات را مشخص خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در همین حال تاریخ قطعی برگزاری دو بازی سوپر جام این کشور میان تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا را اعلام کرد که بر این اساس بازی رفت در تاریخ 13 آگوست (22 مرداد) در ورزشگاه نوکمپ و بازی برگشت در تاریخ (25 مرداد) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

رئال مادرید در حالی برای بازی رفت سوپرجام اسپانیا به کاتالونیا سفر می‌کند که 4 روز قبل از آن باید به اسکوپیه پایتخت مقدونیه سفر کند تا در سوپر جام اروپا به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا مقابل قهرمان لیگ اروپا، منچستریونایتد به میدان برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزش