نتایج هفته اول لیگ قهرمانان اروپا: پیروزی منچسترسیتی و رئال مادرید
لیورپول در خانه متوقف شد ولی تاتنهام و منچسترسیتی در مقابل رقبای خود به نتایج ارزشمندی رسیدند، ناپولی هم در اکراین طعم تلخ شکست را چشید.

نتایج لیگ قهرمانان اروپا

در شب دوم از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هشت مسابقه از گروه های پنج تا هشت انجام شد که رئال مادرید، منچسترسیتی و تاتنهام در مقابل رقبای خود پیروز شدند ولی ناپولی و لیورپول در کسب برد ناکام ماندند.

از گروه پنجم مسابقات، تیم های مدعی لیورپول و سویا در آنفیلد به مصاف هم رفتند. سویا شروع خوبی داشت و در دقیقه ۵ توسط بن یدر به گل برتری رسید. اما لیورپول در ادامه به بازی برگشت و توسط فرمینو در دقیقه ۲۱ بازی را به تساوی کشاند، دقیقه ۳۷ صلاح توانست بازی را ۲-۱ کند و در پایان نیمه اول فرمینو فرصت داشت بازی را ۳-۱ کند ولی او پنالتی اش را از دست داد. سویا در نیمه دوم به بازی برگشت و در دقیقه ۷۲ توسط کوریا به گل تساوی رسید. دقیقه ۹۰ هم گومز از لیورپول اخراج شد. به این ترتیب این مسابقه با تساوی ۲-۲ پایان یافت. در دیگر دیدار گروه پنجم، ماریبور و اسپارتاک مسکو به تساوی ۱-۱ رسیدند.

از گروه ششم، منچسترسیتی در هلند میهمان فاینورد بود که شروع توفانی تیم پپ آن ها را به یک برد ارزشمند رساند. سیتی در ۲۵ دقیقه ابتدایی به سه گل رسید: استونز، آگوئرو و ژسوس گلزنان سیتی بودند. مدافع جوان منچسترسیتی در نیمه دوم هم درخشید و در دقیقه ۶۳ بازی را ۴-۰ کرد. تا سیتی در پایان شب نخست، به صدر گروه ششم برود. در دیگر دیدار این گروه، شاختار دست به کار بزرگی زد و در خانه ۲-۱ ناپولی مدعی را شکست داد. میلیک در دقیقه ۷۲ تنها گل تیم ایتالیایی را به ثمر رساند.

در گروه هفتم، بشیکتاش در پرتغال شگفتی آفرید و موفق شد با نتیجه ۳-۱ پورتو را از پیش رو بردارد. دیدار تیم های لایپزیگ و موناکو هم با تساوی ۱-۱ پایان یافت. فورسبرگ برای تیم آلمانی و تیلمانس برای موناکو گلزنی کردند.

در گروه هشتم هم تاتنهام موفق شد در ومبلی ۳-۱ دورتموند را شکست دهد. شروع جذاب این مسابقه، ۳ گل به همراه داشت. سون در دقیقه ۴ بازی را ۱-۰ کرد، سپس یارمولنکو با یک ضربه دیدنی بازی را مساوی کرد، دقیقه ۱۵ هری کین باز هم اسپرز را پیش انداخت و این مهاجم گلزن در دقیقه ۶۰ بازی را ۳-۱ کرد. فرتونخن هم در دقیقه ۹۰ از زمین اخراج شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir