یورش غیر قابل باور رئال مادرید برای جذب نیمار
رئال مادرید در تابستان بعدی برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اقدام خواهد کرد

 یورش ۳۰۰ میلیون یورویی رئال برای جذب نیمار

طبق ادعای مارکا، این باشگاه پیشنهادی 300 میلیون یورویی را برای او در نظر گرفته تا نیمار برای دومین بار به گرانترین بازیکن همه ادوار فوتبال تبدیل شود.
 
اما مشکل اصلی در راه این انتقال، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کهکشانی هاست که با انتقال نیمار، دیگر جایی برای او در رختکن رئال مادرید نیست اما مشخص نیست چه باشگاهی حاضر به پرداخت دستمزد هنگفت این بازیکن برای جذب او خواهد بود.
 

 یورش غیر قابل باور رئال مادرید برای جذب نیمار

 یورش غیر قابل باور رئال مادرید برای جذب نیمار

رونالدو در هفته های اخیر از مدیریت رئال مادرید خواسته تا دستمزد او را 2 برابر کرده تا او نیز همانند لیونل مسی سالانه 50 میلیون یورو دریافت کند اما کهکشانی ها امیدوارند در نهایت این دستمزد منجر به جدایی او در تابستان سال 2018 شود.
 
موضوع دیگر این است که در قرارداد نیمار بندی گنجانده شده که او در تابستان سال 2019 می تواند پاری سن ژرمن را با مبلغ 222 میلیون یورو ترک کند و اگر رئال مادرید تا آن مقطع برای جذب ستاره برزیلی صبور باشد، می تواند با مبلغ بسیار کمتر از 300 میلیون یورو نیمار را به خدمت بگیرد.
 
ناصر الخلیفی بارها جدایی نیمار در مقطع فعلی را غیرممکن خوانده و باید دید آیا در نهایت مقصد بعدی این ستاره گلزن برنابئو خواهد بود یا خیر.


گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع : varzesh3.com