مسی بارسلونا را از شکست نجات داد
بارسلونا در حالی که تا لحظات پایانی مغلوب سویا شده بود، با گلزنی ستاره آرژانتینی‌اش از شکست گریخت.

تساوی بارسلونا در مقابل سویا

در آخرین بازی شنبه از هفته سی‌ام لالیگا، بارسلونا برابر سویا قرار گرفت که این دیدار با تساوی دو بر دو پایان یافت.

سویا در نیمه اول با حفظ توپ توانست بازی بهتری نسبت به بارسلونا به نمایش بگذارد. دو تیم موقعیت‌های خوب گلزنی داشتند اما آبی‌اناری‌ها در به ثمر رساندن گل ناکام ماندند. تیم مهمان نمی‌توانست بازی مورد نظرش را ارائه دهد. از طرفی سویا به برتری‌اش ادامه داد و در نهایت در دقیقه ۳۵ توسط فرانکو واسکس به گل رسید که به این ترتیب نیمه اول با پیروزی شاگردان وینچنزو مونتلا به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم، اشتباه خط دفاعی و مارک آندره تراشتگن باعث شد دروازه بارسلونا برای دومین بار باز شود. لوییس موریل این گل را در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند. دقایقی بعد، ناواس یک فرصت خوب داشت اما آن را از دست داد و نتوانست نتیجه را سه بر صفر کند.

در ادامه، بارسا چند فرصت گلزنی داشت که توپ از خط دروازه عبور نکرد. لیونل مسی در دقیقه ۵۸ به جای عثمان دمبله وارد زمین شد. بازیکنان سویا چند موقعیت خیلی خوب داشتند و در ضد حملات خطرناک ظاهر شدند اما در ضربات آخر بی‌دقت بودند.

تیم مهمان در دقایق پایانی، سویا را تحت فشار قرار دارد و به گل رسید. لوییس سوارس در دقیقه ۸۷ دروازه میزبان را باز کرد و لحظاتی بعد مسی با یک ضربه با دقت، گل مساوی را به ثمر رساند و اجازه نداد نخستین شکست فصل تیمش در لالیگا رقم بخورد.

آبی‌اناری‌ها با ۷۶ امتیاز صدرنشین هستند.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir