فولاد
تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی مقابل نفت تهران موقتا بالاتر از استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. فجرسپاسی تنها برنده دیدارهای عصر یکشنبه لیگ برتر بود.
در آغاز هفته‌ بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) چهار دیدار همزمان از ساعت 15:30 برگزار شد.

در تهران نفت میزبان فولاد خوزستان بود که جدال این دو مدعی در پایان برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا آرش افشین با یک گل فولاد را پیش انداخت و در ادامه رضا نوروزی از روی نقطه پنالتی گل مساوی را برای شاگردان یحیی گل‌محمدی به ثمر رساند. در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و در پایان این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فولاد با این پیروزی 51 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول قرار گرفت. نفت هم با 48 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

سایپا میزبان گسترش فولاد بود که این بازی هم در پایان 90 دقیقه‌ با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ایمان موسوی (53) ابتدا گسترش را پیش انداخت اما کاوه رضایی (71) بازی را به تساوی کشاند. گسترش و سایپا با یک امتیاز این بازی با 32 امتیاز به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم قرار گرفتند.

استقلال خوزستان در خانه به مصاف داماش گیلان رفت و در پایان یا تساوی یک بر یک برابر حریف شمالی خود متوقف شد. امیر متوسل زاده (70) گل گیلانی‌ها را زد و در ادامه موسی کولیبالی در دقیقه 85 بازی را به تساوی کشاند.

داماش با این تساوی 25 امتیازی شد. استقلال خوزستان هم به امتیاز 29 رسید.

در آخرین بازی هم جدال حساس پایین جدولی ذوب آهن و فجر سپاسی با پیروزی تیم شیرازی همراه بود و شاگردان یاوری با تک گل آرمان رمضانی (15) یک سه امتیاز مهم را کسب کردند. فجر با این پیروزی 24 امتیازی شد و بالاتر از ذوب آهن در رده چهاردهم قرار گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
دوئل حساس نفت و فولاد
هزینه های اردوی آفریقای جنوبی تامین شد
رکورد جدید لیونل مسی
برای بازگشت به پرسپولیس امید دارم
صعود منچستر‌سیتی در جام حذفی انگلیس