مرفاوی
سرمربی پیکان می گوید گل تیمش به استقلال در دقایق پایانی صحیح بوده و شاگردانش مستحق شکست نبوده اند.
عبدالصمد مرفاوی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر درباره این دیدار بیان کرد: بازی نفس‌گیری برای دو تیم بود. با توجه به شرایط جدول سعی کردیم تا امتیاز بگیریم که متاسفانه در آخرین دقایق بازی را باختیم و به آنچه می خواستیم نرسیدیم. می شد یک امتیاز را بگیریم اما متاسفانه باختیم. من فکر می کنم امروز در دفاع خوب بودیم و شایسته باخت نبودیم. شاید مالکیت توپ مال استقلال بود اما موقعیت آنچنانی نداشتند و تنها روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. ضمن اینکه گل ما سالم بود و به اشتباه گل ما آفساید اعلام شد.

او افزود: در ضمن 5 دقیقه هم برای این دیدار زیاد بود و از طرفی دیگر باید استقلال امروز می برد. من به مجموعه استقلال تبریک می گویم. یک نکته دیگر هم الان خاطرم آمد و آن هم اینکه مربی ما بی دلیل اخراج شد و این در حالی بود که مربیان استقلال مدام داد می زدند اما هیچ اتفاقی برای آنها نیفتاد. فکر می کنم داور درباره مربی ما اشتباه کرد و او را اخراج کرد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش برنامه ای برای حمله نداشت، اظهار کرد: ما برنامه داشتیم اما بازیکنان انجام ندادند. ما با تعداد زیادی دفاع می کردیم و بازیکنان تهاجمی نتوانستند کار خود را انجام دهند.

وی در پاسخ به سوال چرا معتقد است استقلال باید پیروز می شد، بیان کرد: استقلال باید می برد. برای اینکه به صدر جدول برود!

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش دست های پشت پرده است، گفت: نه من این حرف را نزدم. من دوست داشتم تیم خودم ببرد و حتی به مساوی هم راضی بودیم اما نشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار استقلال و پیکان
انتشار اولین عکس ها از دومین فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر
فابرگاس و همسر باردارش در مهمانی پرنس چارلز + تصاویر
هنرنمایی ستاره های بارسلونا در تبلیغ پر سر و صدا + تصاویر
پیرمرد پرسپولیسی که کلید دار ورزشگاه آزادی است