برکناری خطیبی
مدیر روابط عمومی تراکتورسازی ضمن تایید دیدارش با رسول خطیبی پیش از اخراج او از سمت سرمربیگری تراکتورسازی گفت که به او گفته بوده بهتر است از سمتش استعفا دهد.
کاظم شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد روز گذشته (یکشنبه) در تماسی با رسول خطیبی خواهان دیدار با او شده و به خطیبی گفته که بنا به تصمیم هیات مدیره بهتر است استعفا بدهد، اما سرمربی تراکتورسازی به او گفته که حاضر به این کار نیست و بهتر است عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی او را برکنار کند، بیان کرد: ببینید رفاقت من با رسول خطیبی از قدیم بوده و من کلیت این بحثی را که شما مطرح کرده‌اید را رد نمی‌کنم. من با خطیبی دیداری داشتم و با توجه به رابطه خوبم با او پیشنهاد کردم که استعفا دهد. البته هیات مدیره تراکتورسازی هم به این جمع بندی رسیده بود که با خطیبی کار را ادامه ندهد. کلیت ماجرا همین بود که گفتم و البته صحبت شما را هم تا حدی تایید می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیمش به دلیل برکناری خطیبی امروز تمرین نکند؟ گفت: خیر! این یک شایعه است و عده‌ای به دنبال تضعیف تراکتورسازی هستند. تیم ما امروز ساعت 14 تمرین خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف سرمربیگری این تیم مشخص می‌شود؟ عنوان کرد: فعلا آقای رحیم زاده به صورت موقت کار را اداره می‌کند و به زودی سرمربی جدید معرفی می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌های تراکتورسازی داخلی هستند یا خارجی؟ گفت: نمی‌توانم این سوال را جواب دهم. فقط در همین حد می گویم که به زودی سرمربی تراکتورسازی مشخص می‌شود و نام او از طریق سایت این باشگاه اعلام خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
خطیبی برکنار شد
انتشار اولین عکس ها از دومین فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر
فابرگاس و همسر باردارش در مهمانی پرنس چارلز + تصاویر
هنرنمایی ستاره های بارسلونا در تبلیغ پر سر و صدا + تصاویر
پیرمرد پرسپولیسی که کلید دار ورزشگاه آزادی است