قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید اطلاعی از ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان ندارد.

علی پورکیانی در ابتدا درباره شرایط این تیم، اظهارکرد: تمرینات تیم آغاز شده است و امروز (چهارشنبه) نیز یک بازی دوستانه با پرسپولیس بهبهان داریم. تمریناتمان منظم و خوب برگزار می​شود تا تیم از بازی آینده‌مان با امتیاز از مشهد برگردد.

وی عنوان‌کرد: روحیه تیم نیز خوب است و بهتر هم خواهد شد، چرا که تیم ما از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل شده است و ان‌شاالله باتجربه​های تیم و مربیان در بحث روحی- روانی با بازیکنان جوان​تر کار خواهند کرد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره این‌که گویا مدیریت باشگاه برای دوری تیم از حواشی، بازیکنان را ممنوع​المصاحبه کرده است، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و اگر مدیرعامل باشگاه چنین تصمیمی را گرفته، درست است.

وی همچنین درباره ممنوعیت مرخصی بازیکنان از سوی عبدالله ویسی به دلیل نتایج بد این تیم در چند بازی اخیر، عنوان‌کرد: این را هم باید از خود ویسی بپرسید، چرا که سرمربی باید پاسخگو مسایل فنی تیم باشد.

پورکیانی در پایان درباره جدایی سردارف، مربی دروازه​ بانان این تیم، گفت: سردارف به دلیل بیماری که داشت به کشورش کرواسی رفت و بعد به ما اعلام کرد که به دلیل این بیماری نمی​تواند با ما ادامه همکاری داشته باشد و سپس بر اساس صلاح‌دید کادرفنی و موافقت مدیریت باشگاه، فرشاد بختیاری​زاده که از مربیان تیم​های پایه و بزرگسالان باشگاه است، جایگزین او شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir