مدیرعامل باشگاه ورزشی پدیده خراسان طی نامه‌ای از مسئولان سازمان لیگ فوتبال خواست تا نسبت به برگزاری بازی های باقی‌مانده لیگ برتر با نگاه بدبینانه حساس باشید.

جواد وطن‌خواه در این نامه از مهدی تاج خواسته تا با توجه به حساسیت هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر فوتبال نظارت و توجه بیشتری بر چیدمان و عملکرد داوران و کمیته اجرایی داشته باشند.

متن کامل نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی
جناب آقای مهندس مهدی تاج
نایب رئیس فدراسیون و ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ج.ا.ایران
با سلام،
احتراما بر خود لازم می دانم از زحمات جنابعالی و دیگر همکاران پر تلاش و زحمتکشتان در سازمان لیگ از برگزاری منظم و کرامت مدارانه ای که در طول نیم فصل با تحمل همه سختی ها مبذول داشته و به منصه ظهور نشاندید که نشان از مدیریت مدبرانه و تجربه گرانسگ شما در عرصه های ورزشی است. سپاسگذاری نموده و به عنوان همکاری همراه و با توجه به حضور مربیانی جدید در تیم های مختلف لیگ برتر و شائبه ای که در افکار عمومی نسبت به داوری های نیم فصل دوم و امتیازاتی به ارزش میلیون ها تومان که می تواند بالا و پایین جدول را فرای از مستطیل سبز جابجا کند تقاضا داریم با نگاهی بدبینانه نسبت به هفته های پایانی همچون گذشته نسبت به چیدمان داوری، نمایندگان محترم فدراسیون و دیگر عوامل اجرایی یک بازی که می تواند در حسن برگزاری و بازی جوانمردانه موثر باشند حساسیت نشان دهید و این چند هفته پایانی را بدون ملاحظه و با نظارت ویژه هدایت فرمایید تا انشاءا... با نظارت، هدایت و پیگیری سخت گیرانه شما و مجموعه دلسوزتان پایان لیگ چهاردهم جدولی داشته باشیم شفاف که حاصل بازیهای جوانمردانه مستطیل سبز باشد و حاکمیت فرا فوتبالی خدشه ای بر سلامت فوتبال و لیگ برترمان وارد نکند.

جواد وطن خواه
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com