صدور مجوز حضور 4 فوتبالیست سرباز فولاد
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا از صدور مجوز حضور فوتبالیست‌های سرباز تیم فولاد خوزستان برای همراهی با تیمشان در بازی با تیم الهلال عربستان خبر داد.

 سرهنگ فرهاد عرب در خصوص مجوز بازی چهار نفر از فوتبالیست‌های تیم فولاد خوزستان از جمله احمد عبدالله زاده ، سروش رفیعی، شهاب کرمی و سروش سعیدی که کارت‌های معافیت از خدمت وظیفه عمومی آنان قبلاً ابطال شده بود، گفت: این بازیکنان براساس درخواست استاندار خوزستان مبنی بر تقویت تیم فوتبال فولاد خوزستان در مقابل تیم الهلال عربستان که 26 اسفند ماه و در جریان بازی‌های آسیایی به مصاف هم خواهند رفت و با توجه به حساسیت این مسابقه مجوز حضور در این بازی را دریافت کردند.

وی افزود: مجوز حضور در این بازی برای بازیکنان یاد شده با درخواست استانداری خوزستان و موافقت مراجع مربوط بوده و صرفاً برای همراهی تیم فوتبال فولاد خوزستان در این بازی صادر شده و شامل سایر بازی های این تیم در رقابتهای داخلی و خارج از کشور نخواهد بود.

عرب ادامه داد:‌ بدیهی است با توجه به اینکه این بازیکنان از نظر سازمان وظیفه عمومی تعیین تکلیف شده‌اند پس از انجام این بازی به محل‌های خدمتی خود برخواهند گشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir